چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : 27819
عضو مجلس خبرگان رهبری:

حماسه 9 دی اوج بصیرت ملت ایران بود

قم نيوز : قم نیوز: استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه حماسه 9 دی نشان‌دهنده اعتقاد مردم به ولایت فقیه بود، گفت: در حماسه 9 مردم به کشورهای خارجی نشان دادند که همیشه از آرمان‌ها و اهداف انقلاب دفاع خواهند کرد.
حماسه 9 دی اوج بصیرت ملت ایران بود
به گزارش قم نیوز ، حجت‌الاسلام سیدمحمد واعظ‌موسوی امروز در گفت‌و‌گو با فارس در قم با اشاره به اینکه تاریخ انقلاب ایران سرشار از رشادت‌ها و دلاوری مردم است، اظهار کرد: در گذر زمان و در فراز و نشیب‌هایی که دشمنان داخلی و خارجی سعی در خدشه وارد کردن به کشور داشتند امام خمینی (ره) و مردم توانستند از کیان ایران جانانه دفاع کنند.
 
وی افزود: پس از انتخابات 88، مستکبران به تضعیف‌کردن نظام و مردم دل‌خوش کرده‌ بودند و امیدوار بودند که نظام جمهوری اسلامی ایران تغییر پیدا کند ولی ملت هوشیار ایران با سکان‌داری رهبر معظم انقلاب اهداف توطئه‌های دشمنان اسلام و ایران را خنثی کردند.
 
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مردم همیشه در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیار هستند، گفت: با توجه به اینکه برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران بسیاری از مردم جان خود را فدا کرده‌اند امروز مردم با هوشیاری از ولایت فقیه و نظام حمایت می‌کنند.
 
حجت‌الاسلام واعظ‌ موسوی تصریح کرد: برخی‌ها در جریان فتنه 88 فریب دشمن را خوردند و برای ابراز وجود با تجمع در خیابان‌ها به مقدسات و احکام اسلام توهین کردند که ملت هوشیار و بصیر ایران با فرمان رهبر معظم انقلاب و جامعه روحانیت حماسه بزرگ 9 دی را در حمایت از ولایت فقیه خلق کردند.
 
وی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی نشان‌دهنده اعتقاد مردم به ولایت فقیه بود، گفت: در حماسه 9 دی مردم به کشورهای خارجی نشان دادند که همیشه از آرمان‌ها و اهداف انقلاب دفاع خواهند کرد و تا آخرین لحظه اجازه نخواهند داد که هیچ کشوری به نظام جمهوری اسلامی ایران و مقدسات اسلام توهین کند.
 
استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: برخی افرادی که به انتخابات سال 88 معترض بودند می‌توانستند از طریق مجاری قانونی اعتراضات خود را پیگیری کنند و نیازی به توهین کردن به ملت ایران و مقدسات اسلامی نبود.
 
حجت‌الاسلام واعظ‌ موسوی با اشاره به اینکه تمام کشورها با بدترین شکل با مخالفان خود برخورد می‌کنند، گفت: هیچ کشوری اجازه براندازی نظام را به کسی نمی‌دهد و اگر افرادی سعی در این انجام این امر داشته باشند به بدترین شکل با آنها برخورد می‌کند.
 
وی بیان کرد: دشمنان ایران هیچ‌گاه سرافرازی ملت را باور نداشته و تلاش می‌کنند که ایران را جزء کشورهای زیرسلطه خود قرار دهند اما رهبر معظم انقلاب و مردم هیچ‌گاه این اجازه را به آنها نخواهند داد.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه برخورد با شورشیان و مخالفان وظیفه هر نظامی است، گفت: برای تامین امنیت کشور باید با مخالفان و آشوبگران برخورد قاطعی صورت گیرد.
 
حجت‌الاسلام واعظ‌ موسوی تاکید کرد: مردم نسبت به رسانه‌های غربی بی‌اعتماد هستند و رسانه‌های غربی با تبلیغات دروغین خود هیچ‌گاه نمی‌توانند مردم را از مسیر ولایت‌پذیری خارج کنند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcgy79x.ak9uq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما