دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب : 27913
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم:

حماسه 9 دی، تجلی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب عظیم ملت ایران بود

قم نيوز : قم نیوز: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن سالروز 9 دی ماه، اعلام کرد: حماسه ماندگار و بی بدیل یوم الله نهم دی ماه سال 1388 تجلی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب عظیم ملت ایران یعنی روح دیانت حاکم بر دل های مردم بصیر، فهیم و زمان شناس ام القرای جهان اسلام بود.
حماسه 9 دی، تجلی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب عظیم ملت ایران بود
در این پیام آمده است:
 
دراین روز حضور عاشورایی و یکپارچه تمامی اقشار درصحنه و استعانت از ذات اقدس الهی جل و علا، فتنه بزرگ و براندازانه استکبار جهانی و ایادی زبون دشمنان کینه توز علیه نظام مقدس اسلامی را خنثی و بساط فتنه جویان را در هم پیچید.
 
پیام حاکیست: بزرگداشت این حماسه تاریخی با هدف تبیین عمق شعارهای مردمی در یوم الله 9 دی 1388 و حرف آن روز و امروز ملت سلحشور و برکات بس عظیم این حضور اثرگذار از ضرورت و اهمیت خاصی برخوردار می باشد.
 
این پیام ادامه یافته است: در همین رابطه سلسله همایش های بصیرت افزایی برای ایام دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت برنامه ریزی و باشکوه ترین مراسم این مناسبت، تجمع حماسی مردم شریف و متدین قم همیشه سرافراز است که در یوم الله نهم دی ماه از ساعت 10 صبح در مدرسه مبارکه فیضیه برگزار خواهد شد.
 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم از تمامی آحاد ملت بصیر و ولایت مدار دعوت کرده است تا با حضور نشات گرفته از باورهای دینی و انقلابی خود بر شکوه و عظمت مراسم، در تراز پایگاه اسلامی بیفزایند.
 
 
 
* حماسه نهم دی ماه، بار دیگر پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلام را به رخ جهانیان کشید
 
سپاه علی بن ابیطالب(ع) نیز با صدور پیامی به مناسبت سالروز نهم دی ماه، اعلام کرد: حماسه نهم دی ماه بار دیگر پشتوانه مردمی دهها میلیونی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید و مولفه \'جمهوریت\' نظام را اثبات کرد.
 
در این پیام آمده است: نهم دی ماه هر سال یادآور حماسه ای بزرگ درتاریخ معاصر انقلاب اسلامی می باشد، حماسه ای که با عنصر بصیرت و اقتدار انقلابی ملت بزرگ ایران، درهم آمیخته است.
 
پیام حاکیست: فتنه بزرگ سال 88 که به اذعان همه کارشناسان و صاحبان تجربه سیاسی، درمیان توطئه هایی که در طول سه دهه علیه انقلاب اسلامی صورت گرفته است، از همه آن ها - حتی جنگ تحمیلی هشت ساله، پیچیده تر و سهمگین تر بود.
 
دربخش دیگری ازاین پیام آمده است: درشرایطی که فضای غبارآلود فتنه، موجب ایجاد تردید و سکوت برخی خواص تاثیرگذار و همچنین امیدواری و تلاش حداکثری دشمنان و بدخواهان شده بود، قدرت طلبی کورکورانه و کینه ورزی برخی جریانهای سیاسی داخلی نیز سبب شد تا اجرای انواع طرح های براندازی از انقلاب های رنگین و مخملی گرفته تا اتحاد نامیمون و علنی فتنه گران با سلطنت طلبان و بهاییان و همه دشمنان دین و شریعت، برای نخستین بار در تاریخ انقلاب به ثبت برسد.
 
در این پیام آمده است: اینگونه بود که برکت و حرمت خون سرور و سالار شهیدان که از همان آغاز نهضت حضرت روح الله(ره) نیز الهام بخش انقلاب اسلامی بود، بار دیگر سیل خروشان مردم انقلابی ما را در حرکتی خودجوش و غیرتمندانه به صحنه آورد، غبار فتنه را فرونشاند و حماسه آفرین شد.
 
این پیام با اشاره به اینکه 9 دی پتک جمهوریت ملت انقلابی ما بر فرق منافقان و کفار بود، آورده است: 9 دی اتمام حجت دینداران عاشورایی با یزیدیان زمان، تجلی عزت و اقتدار حسینی مردم عاشورایی ایران در برابر طوفان جنگ نرم دشمن، فریاد بلند همراهی ملت با ولایت و هم یک یوم الله دیگر بود که در تاریخ ماندگار شد و کسی نخواهد توانست آن را از حافظه تاریخی ملت ایران پاک کند.
 
پیام حاکیست: سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم و بسیجیان سرافراز شهر کریمه اهل بیت(س)، در آستانه دهه بصیرت و در سالروز حماسه ماندگار 9 دی ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، بار دیگر بر تنها رمز عبور از توطئه ها و فتنه ها یعنی \'تبعیت محض از فرمان ولایت و امامت امت\' تاکید کرده و از عموم مردم به ویژه مردم انقلابی استان مقدس قم جهت حضور پرشور در برنامه های گرامیداشت 9 دی دعوت به عمل می آورند.
 
 
 
**
 
بسیج اساتید حوزه های علمیه نیز با صدور پیامی ضمن گرامیداشت سالروز 9 دی، آورده است: 9 دی یکی از زیباترین روزهای تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی در تاریخ ثبت شد.
 
در این پیام که نسخه ای از آن روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: دشمنان پس از 30 سال ناکامی درنتیجه نگرفتن از انواع و اقسام توطئه های رنگارنگ خود، درفتنه سال 88 با تجهیز تمام امکانات بر اساس یک برنامه ریزی بسیار دقیق ارتباط تنگاتنگ مردم با ولایت و در نتیجه به زیرکشیدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده بودند.
 
پیام حاکیست: دستگاه های تبلیغاتی دشمن در طول هشت ماه به صورت شبانه روزی درجهت شعله ور کردن آتش فتنه در آن دمیدند و در زمانی که در انتظار چیدن ثمر فتنه ای که سالیان متمادی روی آن کار کرده بودند، لحظه شماری می کردند، با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و اهانت اصحاب سرمست فتنه به مجالس عزای سالار شهیدان و نمادهای مقدس انقلاب، به یکباره روح عاشورایی در عمق جان مردم ولایتمدار ایران شعله ور شد و خروش توفنده دوستداران اهلبیت(ع) در سرتاسر کشور طومار تفاله های شیطان بزرگ را در هم پیچید و به این غائله پایان داد.
 
در این پیام آمده است: بسیج اساتید حوزه های علمیه قم همصدا با امت همیشه درصحنه در مراسم روز بصیرت و میثاق امت با ولایت شرکت کرده و ضمن تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب که با درایت و نفس مسیحایی ایشان آتش فتنه به خاموشی گرایید، اعلام می دارد ما دست هایی را که درصدد برگرداندن قدرت به فتنه گران هستند را محکوم می کنیم.
 
این پیام ادامه یافته است: جهت عقیم ماندن توطئه های دشمنان در آینده از فرهیختگان حوزه، دانشگاه و اصحاب قلم در خواست می کنیم در راستای رسالت روشنگری و بصیرت افزایی خود، ضمن تحلیل دقیق، علمی وکالبدشکافی عوامل تحقق فتنه، اشخاص و جریان هایی که در فتنه 88 مشارکت داشتند را به مردم معرفی کنند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcbf9b5.rhbz8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما