يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : 27866
عضو مجلس خبرگان رهبری :

فتنه ۸۸ به قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی شکل گرفت

قم نيوز : قم نیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر امام راحل در زمان فتنه ۸۸ در قید حیات بودند، همان رفتار و عملکرد رهبر معظم انقلاب را در راستای حفظ و انسجام انقلاب اسلامی اتخاذ می‌کردند و اطاعت از مقام معظم رهبری وظیفه شرعی است.
فتنه ۸۸ به قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی شکل گرفت
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله حسن ممدوحی در گفت‌وگو با تسنیم در قم، با اشاره به شکل‌گیری فتنه‌ها در تاریخ انقلاب اسلامی اظهار داشت: هر انقلابی که در جامعه‌ای شکل می‌گیرد، بعد از ثبات آن انقلاب، فتنه‌هایی برای از بین بردن آن فعال می‌شود.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در تاریخ انقلاب اسلامی نیز بعداز این‌که جمهوری اسلامی ایران جایگاه ثابت خود را به دست آورد فتنه‌های ریزودرشتی مانند فتنه 18 تیر 78 شکل گرفت و پس از گذشت یک دهه فتنه 88 ‌با قصد براندازی صورت گرفت.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: زمانی که فتنه‌ای رخ می‌دهد به شکل طبیعی افرادی همسو و هم‌جهت با آن در تلاش و تکاپو هستند چراکه برخی از افراد بغض و کینه‌ای شدید نسبت به انقلاب اسلامی دارند، بنابراین شکل‌گیری این فتنه‌ها دور از انتظار نیست اما باید آحاد جامعه بصیر باشند و در برابر فتنه‌ها اعلام موضع کنند.
 
وی تأکید کرد: در زمان حیات امام خمینی(ره) نیز انقلاب اسلامی دست‌خوش ریزش‌ها و رویش‌های زیادی بود. در آن زمان هم فتنه‌های گوناگون و گروه‌های مختلف سعی در از بین بردن انقلاب اسلامی داشتند اما درایت و تدبیر امام راحل آن خدعه‌ها را از بین ببرد.
 
آیت‌الله ممدوحی خاطرنشان کرد: اگر امام راحل در زمان فتنه 88 در قید حیات بودند همان رفتار و عملکرد رهبر معظم انقلاب را در راستای حفظ و انسجام انقلاب اسلامی اتخاذ می‌کردند و طومار فتنه را در هم می‌پیچیدند.
 
عضو مجلس خبرگان با اشاره به تلاش برخی جریانات برای رفع حصر سران فتنه، تأکید کرد: این مسئله کاملاً طبیعی است که افرادی بخواهند سران فتنه را حصر خارج کنند و آن‌ها را به بطن جامعه پیوند زدند، در کنار آن نیز برخی در تلاش هستند تا فتنه‌گران در مناصب دولتی مستقر شوند، اما نباید این کار انجام شود زیرا این افراد نمی‌توانند لحظه‌ای آرامش داشته باشند.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با اشاره به نعمت ولایت در جامعه خاطرنشان کرد: آحاد جامعه  باید در هر شرایطی مطیع رهبر معظم انقلاب باشند زیرا ما در کنار اطاعت از مقام معظم رهبری می‌توانیم به پیشرفت دسترسی داشته باشیم، همه باید آگاه باشیم که در برابر خداوند به سبب مسئولیت‌ها و نعمت‌های خداوند مسئول هستیم.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdciqvar.t1ayq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما