يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 27873

50 مورد اخطاریه آلودگی زیست محیطی درقم

قم نيوز : قم نیوز: رییس اداره حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست قم گفت: در سه ماهه سوم سال جاری بیش از 50 مورد اخطاریه در رابطه با آلودگی های زیست محیطی، خوداظهاری، توقف فعالیت، اخذ مجوز، نصب سیستم پایش لحظه ای و اعلام یک در هزار فروش به واحد های صنعتی و تولیدی استان صادر شده است.
50 مورد اخطاریه آلودگی زیست محیطی درقم
به گزارش قم نیوز ، علی احمدی در گفت وگویی، با بیان اینکه اخطاریه ها بر اساس نظارت و پایش کارشناسان اداره کل و یا شکواییه های مردمی صادر می شود، خاطرنشان کرد: پس از تهیه گزارشهای دقیق و کارشناسی از تخلفات صورت گرفته، بدون هیچگونه مسامحه با متخلفان برخورد قانونی می شود.
 
وی همچنین با اشاره به برخی تخلفات شکار و صید در قم، از تشکیل پنج پرونده تخلفات درآذرماه سال جاری و ارجاع آن به مراجع قضایی خبر داد و گفت: متخلفان شکار و صید در استان توسط کارشناسان اجرایی و محیط بانان اداره کل شناسایی و جانوران زنده به آغوش طبیعت بازگردانده شده اند.
 
احمدی اظهار داشت: طی سه ماه گذشته نیز از فعالیت پنج واحد آلاینده هوا دراین استان جلوگیری شد که این واحدها آلاینده ذوب سرب بودند که در محدوده جاده کاشان فعالیت می کردند.
 
وی گفت: با توجه به ممنوعیت و محدودیتهای قانونی در رابطه با ریخته گری و بازیافت سرب در سطح استان، به واحدهای آلاینده ذوب سرب توصیه می گردد هرچه سریعتر برای جلوگیری از وارد آمدن ضرر و زیان از ادامه هرگونه فعالیت بدون مجوز های زیست محیطی لازم خودداری نمایند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcgw79x.ak9uu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما