قم نيوز : قم نیوز: چهار نفر از نخبگان مهارتی استان قم، مدال طلای مسابقات ملی مهارت خود را با حضور آیت‌الله سعیدی، به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) اهدا کردند.
نخبگان مهارتی استان قم، مدال طلای خود را به حرم بانوی کرامت اهدا کردند
به گزارش قم نیوز ، چهار نفر از نخبگان مهارتی استان قم، مدال طلای مسابقات ملی مهارت خود را با حضور آیت الله سعیدی، به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) اهدا کردند.
 
آیت الله سید محمد سعیدی، در این مراسم که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، اظهار داشت: خدمتی که شما داشتید، سبب شده امروز جمعی از جوانان قم در مسابقات علمی شده است.
 
وی با اشاره به رتبه سوم استان قم در مسابقات ملی مهارت 93 و رشد 20 پله‌ای نسبت به سال گذشته، گفت: ارتقای علمی و مهارتی جوانان قم، نشان دهنده این است که اگر ما تلاش کنیم، به آنچه در عرصه علم و تکنولوژی به دنبالش هستیم، خواهیم رسید.
 
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با بیان اینکه اگر علم به مرحله اجرا نرسد، بهره‌ای نخواهد داشت، تصریح کرد: سرمایه زمانی سبب افتخار است که از آن استفاده درست شود؛ اگر سرمایه علم در اختیار ما باشد ولی از آن استفاده درستی انجام نشود، باید در پیشگاه حضرت حق پاسخگو باشیم.
 
وی به ارزش معنوی پیشرفت‌های علمی در کشور اشاره کرد و افزود: زمانی که خداوند به ما عنایت کرد و محبت اهل بیت علیهم السلام را به ما ارزانی داشت، این سبب می‌شود پیشرفت‌های ما درخشان شود. اهمیت این مسئله زمانی خود را بیشتر نشان می‌دهد که دنیا نمی‌گذارد پیشرفت‌های ما منعکس شود.
 
آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: امروزه در عین تلاش دولت‌های استکباری در جلوگیری از انعکاس اخبار پیشرفت‌های علمی ایران، مشاهده می‌کنیم که جهانیان نسبت به توانایی‌های علمی ما متحیر شده و این پیشرفت‌ها بازتاب گسترده‌ای داشته است.
 
وی این پیشرفت‌ها را از برکت مکتب اهل بیت (ع) و خون شهیدان و جایگاه ولایت فقیه دانست و گفت: در زمان ما، مقام معظم رهبری همواره در سخنان خود به ویژه در دیدار با اقشار علمی و فرهنگی جامعه، توانایی‌های ما را همواره گوشزد می‌کنند و توصیه می‌کنند که با تکیه به این توانایی‌ها باید همت بلند داشته باشیم.
 
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) خاطرنشان کرد: اگر همت بلند ما همراه با توانایی‌های علمی ما همراه شود، می‌توانیم کارهای خارق العاده‌ای داشته باشیم.
 
وی متوسل شدن به اهل بیت (ع) را در پیشرفت‌ها، یک اصل معرفی کرد و گفت: شما جوانان در کارهای علمی خود به حضرت فاطمه معصومه (س) متوسل شدید و نتیجه این توسل خود را نیز گرفته‌اید؛ این بانو به اندازه‌ای در پیشگاه خداوند مقرب است که هرکس به ایشان متوسل شود، به مقامات دست پیدا می‌کند.
 
بر اساس این گزارش در ابتدای این مراسم، احمد عطارنیا، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم گزارشی از روند برگزاری این مسابقات و تلاش اداره آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم در تقویت توانایی‌های مهارتی جوانان استان ارائه داد.
 
مصطفی دادگر، محمدحسن بداقی، محسن ادهمی و علیرضا خادمی مدال طلای خود را در پانزدهمین مسابقات ملی مهارت، به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) اهدا کردند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdca6onu.49n0u15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما