چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : 27958
استاندار قم:

مشاوران استانداران در امور روحانیت دغدغه ارتقاء فرهنگ را مدنظر قرار دهند

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با بیان اینکه تفاهم و همدلی بین تمام تشکیلات فرهنگی در استان‌ها باید توسط مشاوران استانداران در امور روحانیت ایجاد شود، گفت: مشاوران استانداران در امور روحانیت باید دغدغه ارتقا فرهنگی استان‌ها را داشته باشند.
مشاوران استانداران در امور روحانیت دغدغه ارتقاء فرهنگ را مدنظر قرار دهند
به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام محمدصادق صالحی منش صبح امروز در اجلاس سراسری مشاوران امور روحانیت استانداران که در تالار امام رضا (ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: ابتکار وزیر کشور با انتخاب یک روحانی به عنوان مشاور در امور روحانیت قابل تقدیر است.
 
وی با تاکید براینکه این نظام، نظام روحانیت است و افتخاری برای روحانیت که به این نظام خدمت می‌کند، عنوان کرد: به این واسطه بالا‌ترین وظیفه روحانیت ارتقا جایگاه فرهنگی و نقش روحانیت در استانداری‌ها است.
 
استاندار قم با اشاره به اینکه مشاوران استانداران در امور روحانیت باید دغدغه ارتقا فرهنگی استان‌ها را داشته باشند، بیان کرد: در همه جای کشور مشکلات فرهنگی به چشم می‌خورد و استانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت باید این مشکلات را مرتفع کند در این راستا مشاوران استانداران در امور روحانیت است که می‌تواند کمک شایانی در این راستا داشته باشند.
 
حجت الاسلام صالحی منش با بیان اینکه تفاهم و همدلی بین تمام تشکیلات‌های فرهنگی در استان‌ها باید توسط مشاوران استانداران در امور روحانیت ایجاد شود، خاطرنشان کرد: ایجاد اعتماد بین خود و استاندار نیز از دیگر اقداماتی است که باید مشاوران استانداران در نظر بگیرند همچنین اعتماد متقابل بین استاندار و دیگر دستگاه‌ها و نهادهای استانی نیز شکل دهند.
 
وی با اشاره به اینکه مشاوران استانداران در امور روحانیت باید در عمده مسائل خود را مسئول بداند و به دنبال حل آن باشد، تصریح کرد: عملکرد استانداران با گذشت زمان خودش را برای مردم نمایان می‌کند و مردم انتظار پاسخگویی دارند.
 
حجت الاسلام صالحی منش اعتماد بین استاندار و مشاور را در امور روحانیت مورد توجه قرار داد و گفت: مشاوران نقش بسیار مهمی در پیشرفت استان‌ها دارند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcaaonu.49n0m15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما