پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 27981
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم:

نیازمندی اقتصادی به مشارکت مردمی را نباید انکار کرد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: اینکه امروزه در عرصه‌های مختلف اقتصادی نیازمند مشارکت‌های مردمی هستیم واقعیتی است که نباید آن را انکار کرد.
نیازمندی اقتصادی به مشارکت مردمی را نباید انکار کرد
به گزارش قم نیوز ، احمد ذاکری در نشست تخصصی راهکارهای عملیاتی ورود به بازار چین که ظهر امروز در سالن شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم برگزار شد، ابراز کرد: ایران اسلامی پنجمین کشور صادر‌کننده فرش به چین است که این جایگاه باید با همکاری فعالان این عرصه مطلوب‌تر شود.
 
وی با بیان اینکه صنعت فرش قم در کشور بی‌نظیر است، اظهار کرد: 40 هزار نفر در بخش‌های مختلف مرتبط با صنعت فرش فعالیت دارند.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: با نگاهی به برخی از دستاوردهای چین می‌توان به راحتی فهمید که این کشور توانسته ابتکار داخلی خود را با نیازهای جوامع دیگر تطبیق دهد و محصولی ترکیبی را در اختیار افراد قرار دهد.
 
وی با بیان اینکه ایران اسلامی باید از ظرفیت‌های بالقوه خود استفاده کند تصریح کرد: مشکلاتی که در عرصه صنعت وجود دارد با مشارکت‌های مردمی برطرف خواهد شد و دولت با توجه به رسالت خود وظیفه هماهنگی میان این صنعت‌گران و حمایت از آن‌ها را بر عهده دارد.
 
ذاکری از وضعیت اقتصادی اقشار مختلف جامعه اسلامی یاد و عنوان کرد: اینکه امروزه در عرصه‌های مختلف اقتصادی نیازمند مشارکت‌های مردمی هستیم واقعیتی است که نباید آن را انکار کرد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcgqy9x.ak9u74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما