جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب : 28010
رئیس شورای عالی حقوقی شهرداری قم مطرح کرد

شورای عالی حقوقی به دنبال احقاق حق مردم و شهرداری

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای عالی حقوقی شهرداری قم با اشاره به وظایف و رویکردهای این شورا، گفت: در هر کجا که حق با مردم باشد با آنها تعامل کرده و در جایی نیز که حق با شهرداری باشد از حقوق شهرداری دفاع کامل خواهیم کرد.
شورای عالی حقوقی به دنبال احقاق حق مردم و شهرداری
به گزارش قم نیوز ، حسین اسلامی در جلسه شورای مدیران شهرداری قم با اشاره به تشکیل شورای عالی حقوقی به تشریح عملکرد این شورا پرداخت و گزارشی از اقدامات انجام شده و در حال انجام ارائه داد.
 
وی با اشاره به اینکه دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر در جلسات شورای عالی حقوقی حضور دارند، تصریح کرد: در این شورا به صورت موضوعی به مباحث پرداخته می‌شود.
 
رئیس شورای عالی حقوقی شهرداری قم با اشاره به بررسی موضوعات پیچیده حقوقی از سوی این شورا اظهار کرد: شورای عالی حقوقی در جلسات کارشناسی نسبت به ارائه راهکار اقدام می‌کند.
 
وی با اشاره به اینکه شهرداری قم به نوعی سازمان مدیریت درآمد و هزینه است گفت: شورای عالی حقوق هدف گذاری کرده و مشکلات را بررسی می‌کند و در جاهایی که حق با شهرداری است غالبا موفق بوده‌ایم.
 
اسلامی با بیان اینکه در جاهایی که حق با مردم است با مردم مصالحه می‌کنیم، اظهار کرد: این مسئله از نکات مورد تاکید شهردار قم بوده است و وقتی که با مردم تعامل می‌کنیم نتایج خوبی حاصل می‌شود و در جاهایی که حق با شهرداری باشد با جدیت از حقوق سازمانی دفاع می‌کنیم.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcawwnu.49na615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما