چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : 28141
آیت‌الله صدیقی:

«آیت‌الله انصاری‌ شیرازی» مجاهد دوران و عارفی کم‌نظیر بود

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه موقت تهران با اشاره به ابعاد شخصیتی آیت‌الله انصاری شیرازی گفت: ایشان مجاهد دوران، حکیم و عارفی کم نظیر بود.
«آیت‌الله انصاری‌ شیرازی» مجاهد دوران و عارفی کم‌نظیر بود
به گزارش قم نیوز ، آیت الله کاظم صدیقی شامگاه سه‌شنبه در مسجد اعظم قم، با اشاره به آیات قرآن کریم و روایات ائمه اطهار (ع) اظهار داشت: عمر، عزت و امید به دست خداست، از شرق و غرب نترسید، تحریم‌ها در روزی و ارتزاق را به روی شما نبسته است.
 
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه روزی شما در روی زمین نیست که سگ‌های جیره خوار بتوانند آن را تامین کنند، افزود: اگر کلید ایمان و تقوا در دست شما باشد درهای آسمان و زمین به روی شما گشوده می‌شود، زیرا خداوند رزق و روزی شما را به عهده دارد در این صورت نیازی نیست که از تحریم‌ها در هراس باشید که بیچاره می‌شوید، بدانید ارتباط با آمریکا و سوءمدیریت آن ما را بیچاره می‌کند.
 
وی تصریح کرد: اگر توکل به خدا داشته باشید فقر برطرف می‌شود اما سوء تدبیر و سوء مدیریت تمام دارایی‌های شما را از بین می‌برد؛ بدانید که ملائک بر رفتار ما اشراف دارند بدون اینکه آبروی ما را ببرند.
 
آیت‌الله صدیقی با تاکید به ابعاد برجسته شخصیتی آیت‌الله بهاءالدینی عنوان کرد: این بزرگان همیشه کریمانه برخورد می کردند و آبروی کسی را نمی بردند، آنها مانند خورشید به همه اشراف داشتند و با انوارشان افراد را نوازش می‌کنند.
 
امام جمعه موقت تهران با اشاره به شرایط کنونی فرهنگی کشور تاکید کرد: در حال حاضر شرایط کشور خطرناک است ماهواره‌ها، شبکه‌های جهنمی و موبایل هایی که به اینترنت وصل می شوند مجرای مفاسد هستند، بدانید آتش جهنم و معصیت همه جا شعله ور  و تهدید کننده‌ است.
 
وی با اشاره به ابعاد شخصیتی آیت‌الله انصاری شیرازی بیان کرد: ایشان مجاهد دوران، حکیم و عارفی کم نظیر بود و آیت‌الله بجهت و آیت‌الله بهاءالدینی که سرمایه‌ای گران‌بها بودند روی شخصیت آیت‌الله انصاری شیرازی اثرگذار بودند، بی تردید قم چه سرمایه‌هایی داشته که قدردان آنها نبوده است آنها مقام شهود دارند و کسی که خدا را شهود کند غیر از خدا برایش ارزشی ندارد.
 
امام جمعه موقت تهران با تاکید به محبت و علاقه آیت‌الله بهاءالدینی به امام راحل و رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: از نظر ایشان نظام همیشه نیاز به یک پرچمدار دارد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcfyyd0.w6dcjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما