چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : 28148
شهردار قم:

شهر قم نیازمند نمایشگاه دائمی کتاب است

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: قم به عنوان قطب فرهنگی کشور نیازمند یک نمایشگاه دائمی کتاب برای این شهر و ناشران داخلی و خارجی است.
شهر قم نیازمند نمایشگاه دائمی کتاب است
به گزارش قم نیوز ، \'محمد دلبری\' دربازدید از این نمایشگاه ، ابراز امیدواری کرد که هرچه سریعتر زمینه ایجاد نمایشگاه دائمی کتاب در قم فراهم شود.
 
وی درادامه با اشاره به وجود ناشرانی ازکشورهای دیگر دراین نمایشگاه، افزود: ناشران خارجی با صرف هزینه هایی در این نمایشگاه محصولات خود را عرضه کرده اند و باید با اطلاع رسانی مناسب زمینه حضور گسترده مردم و علاقه مندان به کتاب را دراین نمایشگاه فراهم کنیم.
 
دلبری با اشاره به کمک شهرداری به برگزاری این نمایشگاه ، تصریح کرد: به دلیل اینکه بخشی از مجتمع ناشران در اختیار سازمان شهرداری بوده، هماهنگی غرفه ها و اطلاع رسانی از برگزاری این نمایشگاه به مردم با نصب 35 بنر در سراسر شهر توسط این نهاد مردمی صورت گرفته است.
 
وی با اشاره به اینکه یکهزار عنوان کتاب از طریق این نمایشگاه عرضه می شود، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تنها مخصوص شهر قم نیست، بلکه وزارت فرهنگ و ارشاد باید به شهرهایی دیگر نیز اطلاع رسانی کند.
 
چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب حوزه دین با حضور 44 ناشر خارجی از کشورهای لبنان، سوریه، عراق، اردن و مصر، 150 ناشر داخلی و 15 نمایندگی از ناشران داخلی و نمایش 13 هزار و 400 عنوان کتاب تا 20 دی ماه در مجتمع ناشران قم دایر است.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcc4sqi.2bq408laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما