پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب : 28170
مدیر مدرسه علمیه ثامن الائمه (ع) قم:

درس اخلاق آیت‌الله ممدوحی در مدرسه علمیه ثامن الائمه برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مدرسه علمیه ثامن الائمه (ع) قم گفت: برنامه‌های تهذیبی مناسبی را برای طلاب در نظر گرفته‌ایم و آیت الله ممدوحی هم هفته‌ای دو جلسه برنامه درس اخلاق برای طلاب دارند.
درس اخلاق آیت‌الله ممدوحی در مدرسه علمیه ثامن الائمه برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام حسین عابدینی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مدرسه علمیه ثامن الائمه (ع) با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای احداث مدرسه علمیه ثامن الائمه (ع) اظهار داشت: مرکز مدیریت حوزه علمیه جهت احداث این مدرسه اقدامات زیادی انجام داد تا به سرانجام برسد.
 
مدیر مدرسه علمیه ثامن الائمه (ع) بیان کرد: ما در کنار علوم دینی به طلاب برنامه‌های تربیتی و بصیرتی را در نظر گرفته‌ایم و طلاب ما با اخلاق دینی و بصیرت آشنا می‌شوند.
 
عابدینی عنوان کرد: مدرسه علمیه ثامن الائمه (ع) برای آموزش علوم دینی و اخلاق طلاب یک برنامه 6 ساله بلند مدت و یک برنامه کوتاه مدت یک ساله دارد و برای آن از اساتید مجرب و با تجربه‌ای که صاحب تالیف هستند استفاده می‌کند.
 
وی با تاکید بر حضور اساتید مجرب برای تدریس طلاب تصریح کرد: با توجه به اعتباری که آیت الله ممدوحی در حوزه علمیه ونزد اساتید دروس حوزوی دارند در همین راستا از اساتید صاحب تالیف در‌‌ همان دروس استفاده کردیم.
 
مدیر مدرسه علمیه ثامن الائمه (ع) با اشاره به اهمیت ادبیات در حوزه علمیه اظهار داشت: تکیه بر ادبیات و کاربردی کردن آن از اهداف اصلی مدرسه علمیه ثامن الائمه (ع) است.
 
عابدینی گفت: برای جذب طلاب مدرسه علمیه ثامن الائمه (ع) دقت نظر خاصی صورت گرفته است و این طلاب را با مصاحبه و آزمون گلچین کردیم و بر این اساس طلاب نمونه‌ای را برای تحصیل در مدرسه علمیه ثامن الائمه (ع) جذب کردیم.
 
وی با اشاره به برنامه‌های تهذیبی مدرسه علمیه ثامن الائمه (ع) بیان کرد: برنامه‌های تهذیبی مناسبی را برای طلاب در نظر گرفته‌ایم و آیت الله ممدوحی هم هفته‌ای دو جلسه برنامه درس اخلاق برای طلاب دارند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdchvzni.23n6qdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما