پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : 28179
رئیس سازمان سینمایی:

انقلاب رنسانس هنر بود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان سینمایی با اشاره به اینکه انقلاب رنسانس هنر بود گفت: فیلم‌های ایران آثار درخشانی است و کارنامه ایران نسبت به کشورهای دیگر کارنامه درخشانی است.
انقلاب رنسانس هنر بود
به گزارش قم نیوز ، حجت‌الله ایوبی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیر مدرسه اسلامی هنر با اشاره به اینکه فعالیت مدرسه اسلامی هنر یکی از برکت‌های انقلاب است گفت: تلاش تمام مسئولان و طلاب پویایی و شکوفایی بیشتر هنر در جامعه ایران است.
 
وی افزود: تدریس درس فقه هنر اسلامی در میان سایر دروس حوزوی اقدام خوبی از سوی مدرسه هنر اسلامی است که با توجه به نیازهای جامعه در حوزه سینما باید طلاب و سینماگران فعالیت‌های بیشتری داشته باشند.
 
رئیس سازمان سینمایی با اشاره به اینکه سینماگران دچار روزمرگی شده‌اند گفت: در حال حاضر سینماگران با دنیای پیرامون خود ارتباط اندکی دارند که دلیل این امر حوادث و رخدادهای هشت سال گذشته است که در جامعه هنری ایران رخ داد.
 
ایوبی تصریح کرد: سینماگران نسبت به دنیای پیرامون خود احساس بدگمانی می‌کنند و از همین رو ارتباط خود را با دنیای اطراف اندک کردند.
 
وی با اشاره به اینکه انقلاب رنسانس هنر بود گفت: فیلم‌های ایران آثار درخشانی است و کارنامه ایران نسبت به کشورهای دیگر کارنامه درخشانی است.
 
رئیس سازمان سینمایی خاطرنشان کرد: اگر طلاب با سینماگران ارتباط داشته‌ باشند سینمای واقعی‌تری خواهیم داشت و بر همین اساس باید به این نکته توجه کنیم که سینمای ایران تنها به آثار عالمانه نیاز ندارند.
 
ایوبی با اشاره به اینکه نیازمند فیلمنامه‌های خوب هستیم گفت: فیلمنامه‌نویسی خوب هنوز در ایران شکل نگرفته است، برای داشتن فیلم خوب باید فیلم‌نامه قوی و خوبی داشت.
 
وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب نگاه ویژه‌ای بر فیلم‌های دینی دارند و بر همین مبنا در فیلم‌های دینی تنها نباید به نماز و نیایش پرداخت بلکه باید به ارزش‌های اخلاقی و کرامت‌های انسانی بپردازیم.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcgyq9x.ak97u4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما