شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۹
کد مطلب : 28237
رئیس اداره نظارت بر حیات وحش استان قم مطرح کرد

مشارکت تشکل‌های زیست محیطی در شناسایی گونه‌های حیات وحش

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره نظارت بر حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: تشکل‌های مردم نهاد زیست محیطی در شناسایی گونه‌های حیات وحش در استان همکاری و مشارکت می‌کنند.
مشارکت تشکل‌های زیست محیطی در شناسایی گونه‌های حیات وحش
به گزارش قم نیوز ، محمدرضا عابدی با اشاره به برگزاری جلسه همفکری با تشکل‌های زیست محیطی اظهار کرد: در سال‌های اخیر همکاری و مشارکت اداره کل با تشکل‌های مردم نهاد افزایش چشمگیری داشته است.
 
وی با بیان اینکه تشکل‌های زیست محیطی استان آماده همکاری با اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم هستند خاطرنشان کرد: در همین راستا تشکل تخصصی محیط زیست و گردشگری ترمنتیکا در راستای شناسایی و تکمیل چک لیست گونه‌های حیات وحش در استان مشارکت خواهد کرد.
 
رئیس اداره نظارت بر حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: در این جلسه مقرر شد تشکل‌های مردم نهاد زیست محیطی استان علاوه بر جذب افراد فعال و دوستداران طبیعت، دل‌مشغولان علاقه‌مندان به حضور در فعالیت‌های زیست محیطی، در بخش‌های تصویربرداری و مستندسازی از حیات وحش با این اداره کل همکاری کنند.
 
وی در پایان از برگزاری کارگاه‌ها و همایش‌های زیست محیطی با همکاری تشکل‌های مردم نهاد در استان خبر داد و گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم به لحاظ همکاری کارشناسی، نظریه‌پردازی و در اختیار قراردادن امکانات و تجهیزات و همچنین صدور مجوزهای لازم به منظور اعتلاء و ارتقاء وضعیت زیست محیطی و تحقق اهداف آموزشی و فرهنگ‌سازی زیست محیطی با این تشکل‌ها همکاری و هماهنگی خواهد داشت.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcbz5b5.rhbwfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما