دوشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب : 2825

اختصاص 30 هزار کارت الکترونیکی برای شهروندان قمی

قم نيوز : قم نیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از اختصاص 30 هزار کارت بلیت الکترونیکی در طرح هوشمند سازی ناوگان حمل و نقل شهری خبر داد.
اختصاص 30 هزار کارت الکترونیکی برای شهروندان قمی
به گزارش قم نیوز، مسیح الله معصومی از توزیع ۳۰ هزار کارت الکترونیکی بین شهروندان قمی خبر داد و گفت: در این طرح که در خط اتوبوسرانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) به شهرک پردیسان به صورت آزمایشی اجرا می‌شود بلیت الکترونیکی جایگزین پول نقد خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: این طرح تا دهه فجر امسال در سایر خطوط اتوبوسرانی قم اجرایی شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم حذف تبادل وجه نقد، دقت و سرعت عمل بالا، امکان ردیابی و کنترل اتوبوس در طول مسیر را از مزایای اجرای این طرح ذکر کرد.

معصومی افزود: با اجرای این طرح حجم مسافر نیز مشخص می شود که از این طریق می توان در مطالعات کاربردی برنامه ریزی مناسبی انجام داد.

فعالیت ۴۳۵ دستگاه اتوبوس در قم
وی با اشاره به اضافه شدن ۲۸ دستگاه اتوبوس نو به ناوگان حمل و نقل شهری ادامه داد: تعداد اتوبوس های در اختیار سازمان اتوبوسرانی به ۴۳۵ دستگاه رسید.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم هزینه تهیه اتوبوس های نو و هوشمند سازی ناوگان حمل و نقل را به ترتیب ۳ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ذکر و اضافه کرد: اعتبار این پروژه‌ها از محل منابع شهرداری تأمین شده است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.rarct1avwbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما