يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب : 28253
فرماندار قم:

مصوبات شورای اداری شهرستان برای ادارات لازم الاجراست

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم با بیان اینکه شورای اداری شهرستان به عنوان بالاترین مرجع تصمیمگیری اداری در سطح شهرستان است، گفت: مصوبات این شورا و کمیته های زیرمجموعه آن برای ادارات لازم الاجراست.
مصوبات شورای اداری شهرستان برای ادارات لازم الاجراست
به گزارش قم نیوز ، \'رضا سیار\' عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان قم در سالن اجتماعات فرمانداری، اظهار کرد: برگزاری جلسات شورای اداری شهرستان برای تعامل بیشتر و مطلوب بین دستگاه ها در جهت خدمت به مردم برگزار می شود و در این راستا باید اعضای حاضر در جلسه با اطلاعات کامل و با برنامه در تمام جلسات حضوری فعال داشته باشند و در این جلسه ها بحث های اجرایی و عملیاتی در حد مقررات تصمیمگیری و برای اجرا ابلاغ می شود.
 
وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا اقداماتی را انجام دهیم تا سبب اتلاف وقت و خسارت به بیت المال نشود، خاطرنشان کرد: تلاش خود را برای خدمت صادقانه به مردم شهر کریمه اهل بیت(ع) به کار بسته ایم تا بهره دهی مثبتی برای جامعه داشته باشیم.
 
وی همچنین با اشاره به دو سانحه تصادف در بزرگراه امام علی(ع) شهر قم در هفته گذشته که منجر به فوت 9 نفر شد، گفت: با توجه به اینکه این بزرگراه هم به عنوان کمربندی شهر و هم محل عبور خودروهای داخل شهری استفاده می شود نیازمند انجام یک کار کارشناسی دقیق است تا مشکل تردد در آن حل شود تا شاهد این گونه حوادث در آن نباشیم.
 
فرماندار قم در ادامه، بر امر مبارزه با مواد مخدر و درمان معتادان تاکید کرد و گفت: در حوزه پیشگیری و درمان اعتیاد باید به صورت جدی وارد شد.
 
سیار همچنین از ساماندهی موسسه های قرآنی خبر داد و گفت: با تشکیل کمیته مربوطه، بر فعالیت این موسسه ها نظارت می شود تا براساس ضوابط قانونی و استانداردهای لازم فعالیت های خود را انجام دهند.
 
فرماندار قم در ادامه با بیان اینکه از مهر ماه امسال تاکنون پنج نفر بر اثر گازگرفتگی در قم جان خود را از دست داده اند، بر لزوم توجه به اهمیت آموزش و فرهنگ سازی در این زمینه تاکید کرد.
 
سیار همچنین با اشاره به تلاش برای شکوفایی اقتصادی خاطرنشان کرد: دستگاه های مختلف برای بسترسازی لازم جهت اشتغال تلاش کنند.
 
وی در پایان با بیان اینکه آیین های دهه فجر امسال باید متفاوت تر از سال های پیش برگزار شود، بیان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است تا نسل جوان را با عظمت انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای آن بیشتر آشنا کنیم و نیز جنایت ها و ستم های رژیم استبدادگر پهلوی بیان شود.
 
معاون دادگستری استان قم نیز در این جلسه با اشاره به ویژگی های جامعه اسلامی گفت: شهر مقدس قم زادگاه و خاستگاه انقلاب اسلامی ایران است و جایگاه ویژه ای در سطح ملی و بین المللی دارد و از این شهر علم اهل بیت(ع) منتشر می شود، از این رو مدیران آن نیز باید به صورت ویژه عمل کنند تا با وحدت و همدلی به شرایط مطلوبی برسد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcjt8e8.uqeoizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما