يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب : 28260
معاون استاندار:

درسال جاری اعتبارت سفر رهبری به قم 100 درصد تحقق یافت

قم نيوز : قم نیوز: معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری قم، اعتبارات تخصیص یافته مربوط به سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب به استان در سال 89 ، در سال جاری را 800 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این اعتبارات 100 درصد تحقق یافته است.
درسال جاری اعتبارت سفر رهبری به قم 100 درصد تحقق یافت
به گزارش قم نیوز ، \'سید حسن رضوی\' عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان قم در سالن اجتماعات فرمانداری، در مقایسه اعتبارات استانی با سال گذشته، شرایط سال جاری را بهتر از سال پیش برشمرد و افزود: اعتبارات امسال در مقایسه با سال قبل یک و نیم برابر شده است که امیدواریم تا پایان سال نیز تخصیص سه ماه آخر نیز ابلاغ شود.
 
وی گفت: مبلغ 650 میلیارد ریال نیز برای سال 1394 در این رابطه پیش بینی شده است.
 
رضوی در رابطه با اعتبارات ماده 180 در تبصره 22 بودجه امسال اظهار کرد: امسال 290 میلیارد ریال در این رابطه در بودجه قرار داشت که تاکنون 50 درصد آن تحقق یافته است.
 
معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری قم خاطرنشان کرد: استان قم در بحث های عمرانی شرایط بهتری نسبت به سایر استانهای کشور دارد و در این زمینه 7.2 درصد رشد داشته ایم.
 
وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: مدیران پروژه ها پیشنهادی را اولویت بندی کرده و ارائه دهند تا در قالب یک بسته به نمایندگان ارائه دهیم تا در بحث توزیع اعتبارات تصمیم منطقی تری در این زمینه بگیرند.
 
رضوی هدف دولت را اتمام پروژه های قدیمی ذکر کرد و گفت: بستر لازم برای واگذاری پروژه هایی که امکان واگذاری آن به بخش خصوصی وجود دارد فراهم شود، همچنین باید واقعیتهای اقتصادی کشور را درک کرد و در این راستا به دولتمردان کمک مضاعفی کنیم.
 
معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری قم همچنین با بیان اینکه در تمام استانهای کشور درآمدهای سال آتی نسبت به امسال رشد بیشتری یافته است، این رشد را در استان قم 34 درصد اعلام کرد و تحقق آن را نیازمند یک عزم استانی در این زمینه دانست.
 
وی با بیان اینکه در سال آخر برنامه پنجم توسعه قرار داریم، گفت: ششمین برنامه پس از انقلاب اسلامی نیز در حال تدوین است که نقش استانها در این برنامه پررنگ است و مدیران و کارشناسان پیشنهادها و نظرهای خود را در این زمینه ارائه دهند.
 
\'ذبیح الله عبداللهی\' معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری قم نیز در این جلسه با اشاره به تشکیل اتاق فکر در فرمانداری گفت: براساس تشکیل اتاق فکر فعالیتها با برنامه ریزی پیش می رود و بر این اساس، هماهنگی بین دستگاه ها با سهولت بیشتری انجام می گیرد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdchvini.23n6-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما