پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب : 28359
رئیس مجمع نمایندگان طلاب حوزه قم خواستار شد

بهره‌مندی از ظرفیت طلاب در مناطق مختلف کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه طلاب در مسائل فرهنگی استان‌ها می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند، گفت: به دنبال این هستیم که از ظرفیت فضلای حوزه در مناطق مختلف کشور به شکل مطلوب استفاده شود.
بهره‌مندی از ظرفیت طلاب در مناطق مختلف کشور
به گزارش قم نیوز ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اکبر حسینی‌نژاد عصر امروز در اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد که در مدرسه عالی امام کاظم (ع) برگزار شد با بیان اینکه مجمع نمایندگان در دوره هفتم 202 نماینده دارد، اظهار کرد: این تشکل انتقال نظریات و دیدگاه‌های طلاب به جامعه مدرسین، شورای عالی، مرکز مدیریت حوزه، مراجع تقلید و رهبر انقلاب را دنبال می‌کند و یک بازوی توانمند به شمار می‌رود.
 
وی با اشاره به اینکه شناسایی چالش‌های پیش روی حوزه و ارائه طرح‌های موثر از دیگر فعالیت‌های این مجمع است، تصریح کرد: مجمع به دنبال این است که نسبت به ارائه راهکارهای موثر به شورای عالی و جامعه مدرسین برای ارتقای حوزه‌های علمیه اقدام کند.
 
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم تاکید کرد: امیدواریم که نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه از ظرفیت‌های مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بهره‌مندی بیشتری داشته باشند.
 
حسینی نژاد با اشاره به اینکه طلاب در مسائل فرهنگی استان‌ها می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند، تاکید کرد: به دنبال این هستیم که از ظرفیت طلاب و فضلای حوزه در مناطق مختلف کشور به شکل مطلوب استفاده شود.
 
انتهای پیام/ 136
https://qomnews.ir/vdcgyw9x.ak97n4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما