يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : 28425
معاون فرهنگی اوقاف قم:

انجمن یاوران وقف در قم تشکیل شد

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم از فعالیت انجمن یاوران وقف خبرداد و گفت: سازمان اوقاف سال قبل پیگیری کرده و راهکار قانونی ارائه شد تا همه افراد بتوانند واقف باشند.
انجمن یاوران وقف در قم تشکیل شد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام علی عزیزی در گفت‌و‌گو با تسنیم در قم، با اعلام خبر راه‌اندازی ستاد مرکزی انجمن یاوران وقف تشکیل شده است اظهار داشت: بخش‌های مختلفی از جمله دانشگاه‌ها استان و علوم پزشکی، آموزش و پرورش در این ستاد مشارکت دارند.
 
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه جهت دهی خیرین برای وقف‌های مورد نیاز جامعه، هدف اصلی تشکیل این انجمن است، افزود: سازمان اوقاف سال قبل پیگیری کرده و راهکار قانونی ارائه شد تا همه افراد بتوانند واقف باشند.
 
وی با اشاره به وقف‌های جمعی عنوان کرد: در وقف جمعی، سهام وقف در بانک‌ها ارائه شده و توسط افراد خریداری می‌شود و در بانک پس از خریداری وکالت برای وقف داده می‌شود و به این صورت افراد می‌توانند با مشارکت خود در وقف سهیم شوند.
 
حجت الاسلام عزیزی اجرای طرح استعدادیابی قرآنی در قم را از دیگر طرح‌های اداره کل اوقاف برشمرد و خاطرنشان کرد: این طرح با تفاهم نامه ای بین آموزش و پرورش استان قم و اداره کل اوقاف و امور خیریه دنبال می‌شود.
 
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: در طرح استعداد یابی مسابقه‎ای به شکل عمومی و زیر 18 سال ویژه فرازخوانی که تقلیدی از یک فراز از اساتید برجسته قرآن است برگزار شود و استعدادهای قرآنی استان شناسایی و حمایت شوند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcamynu.49nau15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما