شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : 1321
همزمان با روز عرفه؛

دعای عرفه در حرم امامزادگان قم قرائت می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مسئول فرهنگی اداره‌کل اوقاف وامور خیریه استان قم از برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه در امامزادگان شاخص قم خبر داد.
دعای عرفه در حرم امامزادگان قم قرائت می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدرضا آسوده با تبریک فرارسیدن ایام دهه ولایت و اعیاد قربان و غدیر، به تشریح مراسم قرائت دعای پرفیض عرفه در جوار بقاع متبرکه استان پرداخت.

مسئول فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم اظهار کرد: ستاد برگزاری مراسم ویژه عرفه از مدتی پیش در این اداره‌کل تشکیل و با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی بقاع متبرکه استان مقرر شد دعای پرفیض عرفه در ۹ مورد از بقاع شاخص استان برگزار شود.

وی خاطر‌نشان کرد: در این برنامه‌ها از افراد برجسته و ممتاز برای قرائت دعای پر فیض عرفه دعوت به عمل آمده و هماهنگی‌های لازم با نیروهای مردمی، پایگاه‌های بسیج، آتش نشانی، شهرداری‌های مناطق و غیره به منظور برگزاری هر چه با شکوه‌تر این مراسم صورت پذیرفته است.

آسوده اماکن برگزاری دعای عرفه را در استان از طرف اداره‌کل اوقاف و امور خیریه قم در بقاع متبرکه امامزادگان ‌علی ابن جعفر(ع) ،موسی مبرقع(ع)‌، ابراهیم(ع)، جعفر شهید(ع)، احمد بن قاسم(ع)، سید‌علی (ع) و مسجد جامع قم و کوه خضر نبی (ع) و همچنین در بخش کهک در جوار امامزاده زینب خاتون (ع) ذکر کرد.

وی افزود: تمام برنامه‌های فوق به طور همزمان از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه ۱۵ آبان مصادف با روز عرفه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.razct1apzbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما