دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب : 28448
مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم:

عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه پدافند غیرعامل ارزیابی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز:مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم از اجرای طرح نظارت و ارزیابی بر روند فعالیت­ و عملکرد دستگاه­‌های اجرایی استان در حوزه پدافند غیرعامل با دستور استاندار قم خبر داد.
عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه پدافند غیرعامل ارزیابی می‌شود
به گزارش قم نیوز، مهدی متقیان امروز در گفت‌وگو با فارس در قم با اشاره به حکم صادر شده از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی‌منش استاندار قم گفت: براساس این حکم به اداره‌کل پدافند غیرعامل استان ماموریت داده شد تا بر روند فعالیت­ و عملکرد دستگاه­های اجرایی استان در حوزه پدافند غیرعامل نظارت و ارزیابی کند.
 
وی هدف از این طرح را پیشگیری از تهدیدات و کاهش آسیب‌پذیری‌ها در این بخش عنوان کرد و افزود: باید دستگاه‌ها نسبت به ایجاد زیرساخت‌های لازم در بخش پدافند غیرعامل اهتمام داشته باشند.
 
شایان ذکر است، در بخشی از حکم استاندار قم خطاب به مهدی متقیان آمده است: با عنایت به سند چشم‌انداز 20 ساله، سیاست­های ­کلی ابلاغی مقام معظم رهبری، قانون برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و ضرورت آمادگی همه‌جانبه دستگاه­های اجرایی استان برای پیشگیری از تهدیدات و کاهش آسیب‌پذیری­ها و ایجاد زیرساخت­های لازم برای تحقق اصول بازدارندگی و مقاوم­سازی زیرساخت­های اساسی استان، با تشکیل کمیته­ای و حضور در دستگاه‌های اجرایی استان روند فعالیت­ و عملکرد دستگاه­ها را در حوزه پدافند غیرعامل نظارت و ارزیابی کنید.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcfcjd0.w6dcjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما