دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : 28726
سید حسن خمینی:

رمز بقاء انقلاب دوری از منیت هاست

قم نيوز : قم نیوز:نوه امام راحل گفت: رمز بقاء انقلاب، دوری از منیت ها و گذشتن از خود است.
رمز بقاء انقلاب دوری از منیت هاست
به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین «سید حسن خمینی» در دیدار استاندار و مدیران قم با وی، افزود: منیت در فلسفه سیاسی امام خمینی(ره) هیچگاه جایگاهی نداشته است.
 
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی چیزی جز مردم نبوده است، افزود: جامعه چیزی جز افراد نیست و اگر بخواهیم جامعه ای پرتوان، موفق و پاک داشته باشیم باید از خودمان شروع کنیم.
 
وی با اشاره به ویژگی ها و خصوصیات بارز استاندار قم، ایثار، از خود گذشتگی و پرهیز از خودبینی را ویژگی لازم برای مدیران در نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: مسوولان باید برای پیشرفت و اعتلاء کشور، همه امور را در سطح کلان ببینند تا مشکلات کشور که البته بسیاری از آن ها ناشی از توطئه دشمنان است از بین برود.

** استاندارقم، نام امام راحل هنوز در دلهای مستضعفان جهان زنده است
 
استاندار قم نیز دراین دیدار گفت: علی رغم تلاش دشمنان برای به فراموشی سپردن حادثه تاریخ ساز ورود امام راحل به کشور و پیروزی انقلاب اسلامی، نام امام خمینی(ره) هنوز در دل های مردم ایران و آزادگان و مستضعفان جهان زنده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین «محمدصادق صالحی منش» افزود: ملت ایران حکمت و فلسفه اسلام ناب محمدی و شجاعت، فداکاری و ایثار را از رهبر کبیر انقلاب الگو گرفته است.
 
وی پایه گذاری انقلاب اسلامی در ایران و تثبیت حکومت مقتدر را از الطاف خداوند به ملت ایران دانست و گفت: رهبر کبیر انقلاب در شرایطی که همه ابزار در دست دشمن بود، با ایمان به خدا و پشتوانه ملت نظام طاغوت را سرنگون کرد.
 
وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی امید را در بین مسلمانان جهان گسترش خواهد داد، بیان کرد: امروز با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، کشور ایران شکوفاتر از قبل در جهان در حال درخشش است.
 
صالحی منش با اشاره به استقرار دولت تدبیر و امید با رای مردم، پیوند واتحاد دولت و ملت را وصف ناپذیر خواند و افزود: اعضای دولت خود را سرباز امام و ولایت دانسته و در راستای پیشرفت و اعتلای جامعه اسلامی تلاش می کنند.
 
دیدار مدیران استان قم با حجت الاسلام والمسلمین «سید حسن خمینی»، به مناسبت سی و ششمین سالگرد ورود تاریخی امام خمینی(ره) به ایران صورت گرفت.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcepf8w.jh8vwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما