پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب : 28526
عضو مجمع جهانی اهل بیت (ع):

وحدت خانواده بین‌­الملل اسلامی مانع تحقق توطئه‌های دشمنان می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: عضو مجمع جهانی اهل بیت (ع) وحدت خانواده بین‌­الملل اسلامی را مانعی برای تحقق توطئه‌های دشمنان دنست و گفت: غرب از تجزیه کشورهای مسلمانان به اشکال مختلف به عنوان یک سناریوی عمومی برای تکه تکه کردن جامعه بزرگ اسلامی استفاده می‌­کند.
وحدت خانواده بین‌­الملل اسلامی مانع تحقق توطئه‌های دشمنان می‌شود
به گزارش قم نیوز ، آیت الله مهدی هادوی تهرانی در همایش خانواده بین الملل اسلامی که ظهر امروز در مرکز همایش­‌های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به مبارزه نرم در برابر دشمنان اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی زمانی اتفاق افتاد که بشریت پشت به دین کرده بود و افرادی همچون نیچه و برتراند راسل پایان دین را اعلام می‌­کردند و به قول هانتینگتون مسیر تاریخ عوض شد.
 
وی به علاقه کشورهای غربی برای تعامل با ایران اشاره و افزود: اینکه کشورهای بیگانه سعی در تعامل با ایران دارند نشان­دهنده علاقه ذاتی آن‌ها به این تعامل نیست و به این معناست که آن‌ها در جنگ بیرونی ناتوان بوده‌­اند.
 
عضو مجمع جهانی اهل بیت (ع) به توطئه تجزیه سرزمین‌های اسلامی عنوان کرد: غرب  از تجزیه کشورهای مسلمانان به اشکال مختلف به عنوان یک سناریوی عمومی برای تکه تکه کردن جامعه بزرگ اسلامی استفاده می‌­کند.
 
آیت الله هادوی تهرانی جمهوری اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را پرچمدار امت اسلامی دانست و تصریح کرد: وحدت امت اسلامی یک شعار نیست و موانع جدی در راه رسیدن به این وحدت وجود دارد که باید آن‌ها را پشت سر گذاشت.
 
وی به نقاط قوت تفکر شیعه اشاره کرد و گفت: تفکر سرخ یعنی قیام امام حسین (ع) و تفکر سبز یعنی امام زمان (عج) نقاط قوت شیعه هستند که کرسی­‌ها و مراکز تحقیقات صهیونیستی بر روی آن حساس هستند.
 
عضو مجمع جهانی اهل بیت (ع) به حمله دشمنان به نقاط قوت شیعیان اشاره و تصریح کرد: دشمنان این نقاط قوت را با دو ابزار ایجاد شبهه و خرافه پراکنی مورد حمله قرار داده‌­اند.
 
آیت الله هادوی گفت: اگرتوان مادی وانسانی در مقابل دشمنان به درستی مدیریت نشود نمی‌­توان با آن‌ها مقابله کرد و دستیابی به این امر نیازمند کار علمی و پژوهشی است.
 
وی کار علمی و پژوهشی را کافی ندانست و بیان کرد: تجربه نشان داده که کار علمی و پژوهشی محدوده خاصی از نیاز‌ها را تأمین می‌­کند، اما ابزارهای فراوانی در اختیار است که استفاده از شبکه­‌های اجتماعی یکی از این امور محسوب می‌شود.
 
آیت الله هادوی وظیفه مجمع جهانی اهل بیت (ع) را ساماندهی مجموعه فعالیت­‌های خانواده بین‌­الملل اسلامی دانست و تأکید کرد: با انجام این وظیفه می‌­توان در مقابل خطر شبهات و خرافات ایستادگی کرد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdccepqi.2bq4i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما