قم نيوز : قم نیوز:مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم گفت: در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، 200 برنامه مختلف از سوی دفتر امور بانوان و خانواده با همکاری سایر نهادهای استان برگزار می شود.
مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری: 200 برنامه در دهه فجر در قم برگزار می شود
به گزارش قم نیوز ، \'معصومه ظهیری\' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه 11 کمیته در ستاد هماهنگی بزرگداشت ایام الله دهه فجر در استان قم فعالیت می کند افزود: کمیته زنان و خانواده، یکی از این کمیته ها است که برنامه های مختلفی را در این ایام برای بانوان استان تدارک دیده است.
 
وی ادامه داد: این برنامه ها در چندین بخش گوناگون شامل برنامه های آموزشی و پروشی، توانمدسازی زنان سرپرست خانوار و روایتگری انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
 
ظهیری گفت: استان قم در سال جاری به عنوان مهمان در نمایشگاه توانمندسازی زنان که به صورت منطقه ای در استان اصفهان برگزار می شود شرکت می کند و افرادی که در این نمایشگاه به عنوان تولیدکننده شرکت می کنند مبلغ 100 میلیون ریال تسهیلات دریافت خواهند کرد.
 
وی ادامه داد: در ایام الله دهه فجر، دو نمایشگاه در بوستان های نرگس و ارغوان قم برگزار می شود که در این نمایشگاه ها محصولات مختلف که از سوی زنان سرپرست خانوار تولید می شود، عرضه خواهد شد.
 
وی همچنین گفت: همایش زنان و خانواده نیز روز پانزدهم بهمن ماه با حضور استاندار قم در تالار معصومیه استانداری قم برگزار می شود.
 
ظهیری افزود: جهاد کشاورزی استان قم نیز برنامه های مختلفی برای بانوان تسهیل گر کشاورزی استان دارد و سرای سلامت نیز چندین برنامه را در این ایام برگزار می کند.
 
به گفته وی، گلباران بیت امام راحل(ره)، برگزاری جشن انقلاب، برگزاری جشنواره غذا و دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان نیز از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر می باشد.
 
ظهیری همچنین گفت: روز شنبه هفته آینده همزمان با وفات حضرت معصومه(س)، تجمع بانوان در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) برگزار می شود.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdca6inu.49nay15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما