چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۶
کد مطلب : 28796
منبع : پایگاه خبری پلیس
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم:

جلب مشارکت مردمی لازمه ارتقاء فرهنگ ترافیک است

قم نيوز : قم نیوز:رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم جلب مشارکت مردمی را لازمه ارتقاء فرهنگ ترافیک دانست.
جلب مشارکت مردمی لازمه ارتقاء فرهنگ ترافیک است
به گزارش قم نیوز ، کرم الله حسینی با اشاره به پروسه هوشمند سازی و کنترل ترافیک از طریق دوربین‌های سطح شهر و تاثیر آن در روان سازی و کاهش ترافیک، تصریح کرد: اگر فرهنگ ترافیک در جامعه اصلاح شود بخش عمده ای از مشکلات این حوزه حل خواهد شد.
 
وی با اشاره به نامناسب بودن زیرساخت‌های شهری و تاثیر آن در ترافیک هسته مرکزی، مشارکت مردمی را در کاهش ترافیک موثر دانست و افزود: عرض کم خیابان‌ها و تردد خودروها موجب شده تا پلیس راهور استان برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان زحمات زیادی متحمل شده و برخی افراد احساس کنند، پلیس تنها به دنبال اعمال قانون است.
 
رئیس پلیس راهور سپس جلب مشارکت مردمی را لازمه ارتقاء فرهنگ ترافیک در این استان ذکر کرد و خواستار توجه بیش از پیش رانندگان به قوانین و مقررات ترافیکی شد و تاکید کرد: فرهنگ ترافیک باید در جامعه نهادینه شود.
 
وی اظهار کرد: مأموران راهور با تخلفات حادثه ساز اعم از انحراف به چپ، سبقت و سرعت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی، نداشتن معاینه فنی، صحبت کردن با تلفن همراه حین رانندگی و نیز سایر تخلفات مانند خودروهای شیشه دودی به نحوی که داخل آن قابل روئیت نباشد برابر قانون با جدیت برخورد می‌کنند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcb0zb5.rhbw9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما