قم نيوز : قم نیوز: آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم گفت: تذکرات مراجع و بزرگان دین به مسئولین تنها از باب ارشاد و دلسوزی است و هدف دیگری دراین میان نیست.
آیت الله علوی گرگانی : تذکرات مراجع به مسئولین با هدف ارشاد است
به گزارش قم نیوز  ، وی روز شنبه در دیدار فرماندهان ناحیه مقاومت امام حسین(ع) قم افزود: بزرگان دین به دنبال این هستند که ارزش های اسلامی و سنت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در جامعه اسلامی به درستی پیاده شود.
 
آیت الله علوی گرگانی افزود : اختلاف سلیقه ها در همه جوامع وجود دارد، این طور نیست که در هیچ کشوری اختلافی نباشد؛ ولی مهم این است که مسئولین نظام با آحاد جامعه طوری برخورد کنند که هیچ کس به نظام، انقلاب و ولایت بدبین نشود و دشمنان سوء استفاده نکنند.
 
وی ادامه داد، دهه فجر یک نوع یادآوری رشادت ها، شجاعت ها و زحمات کسانی است که برای انقلاب جان و مال خود را فدا کردند و همچنین این دهه یک نوع تذکر دادن برای نسل جوان است که بداند برای احیا این انقلاب چه خون هایی ریخته شده و چه کسانی جان خود را فدا کرده اند تا این انقلاب به ثمر بنشیند.
 
استاد خارج فقه حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه هدف امام خمینی (ره) از انقلاب، احیای روش و سنت اسلام، پیغمبر اکرم (ص) و سبک زندگی ائمه(ع) بود،گفت: نباید برکات انقلاب را فراموش کرد برکات آن احیای سنتها و ارزش های الهی است، اگر این ارزش ها فراموش شود انقلاب باقی نخواهد ماند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcgw79x.ak9734prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما