شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب : 28865
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم خبر داد

اجرای ۸ هزار مترمربع دیوارنگاری تصاویر شهدا در قم

قم نيوز : قم نیوز:مدیرعامل سازمان زیباسازی و احیای بافت شهرداری قم از اجرای بیش از ۸ هزار مترمربع دیوارنگاری تصاویر شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مراجع عظام در سطح شهر قم خبر داد.
اجرای ۸ هزار مترمربع دیوارنگاری تصاویر شهدا در قم
به گزارش قم نیوز ، اسماعیل فتحی با اشاره به لزوم حفظ و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تاکید مجموعه شهرداری قم بر آن، ابراز کرد: در همین راستا برنامه‌های مدونی در سازمان زیباسازی در دستور کار قرار گرفته که طی آن، نمادهای ارزشی جامعه از جمله فرهنگ ایثار و شهادت هنرمندانه و به زیباترین وجه در دید عموم قرار می‌گیرد.
 
وی نصب تابلوهای منقش به تصاویر شهیدان و گوشه‌ای از وصایای آنها در ورودی کوچه‌ها را از برنامه‌های در دست اقدام سازمان زیباسازی برشمرد و افزود: همچنین طراحی و نصب المان‌های فاخر یادبود شهدا و سرداران شهید استان همزمان با برگزاری یادواره‌ها بخش دیگری از اقدامات این سازمان است.
 
مدیرعامل سازمان زیباسازی و احیای بافت شهرداری قم ادامه داد: بیش از 8 هزار مترمربع دیوارنگاری از حدود 80 تصویر مربوط به شهدای بزرگوار انقلاب و دفاع مقدس و دیگر مضامین ارزشی و بیش از 600 قطعه بنر در همین زمینه در سطح شهر اجرا و نصب شده که تا سال‌ها زینت بخش معابر و دیدگان همشهریان و یادآور خاطرات دوران پرافتخار پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس خواهد بود.
 
وی دیوارنگاری تصاویر مراجع و علمای عظام گذشته و همچنین اجرای کتیبه صلوات خاصه حضرت زهرا (س) در بستر رودخانه (صحن جوادالائمه(ع) حرم مطهر) را در ایام فاطمیه سال گذشته، بخش دیگری از اقدامات سازمان برشمرد و گفت: هنرمندانی که عهده‌دار دیوارنگاری هستند، از اساتید و نخبگان دانشگاهی بوده و در اجرای طرح‌های فوق، هیچگاه بدون وضو دست به قلم نمی‌برند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdciwvar.t1avq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما