يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب : 28900
منبع : روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم

مراسم گرامیداشت روز نیروی هوایی درقم

قم نيوز : قم نیوز: مراسم گرامیداشت روز نیروی هوایی و جشن دهه مبارک فجر با حضور جمعی از مسوولان استانی و فرماندهان نیروهای مسلح روز یکشنبه در حسینیه آمادگاه سرلشکر شهید فراشاهی قم برگزار شد.
مراسم گرامیداشت روز نیروی هوایی درقم
به گزارش قم نیوز ، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم در این مراسم با بیان اینکه 19بهمن روزی خاطره انگیز و نشانگر بصیرت ارتشیان و همراهی آنان با جریان انقلاب اسلامی است، گفت: حضور همافران نیروی هوایی درآن مقطع حساس میخ محکمی بر تابوت رژیم منحوس سلطنتی بود.
 
حجت الاسلام «محمدحسن ذاکری» افزود: پیروزی انقلاب اسلامی، آغاز دوران پیشرفت اسلام و عقب نشینی دنیای کفر و نیز آغاز خیزش و بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان جهان بود.
 
«ناصر رجبی»، فرمانده آمادگاه شهید فراشاهی نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس بویژه شهدای ارتش جمهوری اسلامی ، گفت: بیعت تاریخی همافران با امام راحل در 19 بهمن کمر رژیم طاغوت را شکست و روند پیروزی انقلاب اسلامی را تسریع بخشید.
 
پخش کلیپی از سرلشکر شهید «عباس بابایی» و تقدیر از برگزیدگان مسابقات فرهنگی ورزشی سربازان و پرسنل آمادگاه و جمعی از بازنشستگان نیروی زمینی ارتش به مناسبت ایام الله دهه فجر، بخش پایانی این مراسم بود.
 
در این مراسم، «یدالله رباط جزی»، نماینده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در قم، «شمس علی اسدی»، فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س)، «احمد حسینی»، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم و «رضا حافظی»، جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، به همراه پرسنل یگان هوایی و سربازان مستقر در آمادگاه حضور داشتند.
 
در 19 بهمن ماه سال1357، گروهی از کارکنان نیروی هوایی، به ویژه همافران با آرایش نظامی در محل مدرسه علوی به حضور امام خمینی(ره) رهبرفقید انقلاب اسلامی رسیدند و همبستگی خود را با انقلاب اسلامی و رهبری حضرت امام اعلام کردند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdciu3ar.t1avu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما