سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : 28939
مدیرکل بنیاد شهید قم:

تقویت روحیه ایثار و شهادت موجب پویایی جامعه می شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: تقویت روحیه ایثار و شهادت در جامعه زمینه پویایی جامعه را فراهم خواهد کرد.
تقویت روحیه ایثار و شهادت موجب پویایی جامعه می شود
به گزارش قم نیوز ، سردار سید جواد هاشمی درمراسم گرامیداشت سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی افزود: حفظ روحیه ایثار و شهادت موجب پیروزی انقلاب اسلامی وحاکمیت نظام جمهوری اسلامی شد که باید بیش از پیش به این مساله مهم توجه شود.
 
وی ادامه داد: ملت آزاده ، با ایمان و ایثارگر ایران اسلامی از 15خرداد 42 تا 19دی 56 و بعد از آن تا بهمن 57 در برابر تمامی اختناق و تهدیدات رژیم ، از جان گذشته وارد میدان شد و شهدای بسیاری را برای استقرار نظام اسلامی فدا کرد و با رهبری امام خمینی توانست رژیم ستم شاهی را به شکست وادارد و به پیروزی دست یابد.
 
وی گفت: امروز خادمان به شهدا مفتخر به خدمت رسانی به خاندان شهدا و زنده نگه داشتن راه شهدا هستند و این حرکت با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که محور فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران است دنبال می شود.
 
هاشمی دربخش دیگری از سخنان خود ، دهه مبارک فجر را تجدید میثاق دوباره ملت ایران با شهدای گرانقدر دانست و گفت: آنان برای سربلندی اسلام و آزادی میهن از زیر سطله ستمگران جان خویش را فدا کردند و امروز همه ما مدیون این ایثار و گذشت شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس هستیم.
 
وی در ادامه نگاه به قم را فراتر از یک استان بلکه نگاه ملی دانست و افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در قالب اجرای طرح سپاس مورد تاکید است و خادمان به شهدا و مسوولان این طرح پیگیری می شود، دیدار با خانواده شهیدی که عزیزانش را در راه خدا فداکرده و در فراق ایشان صبر و استقامت نموده موجب تقویت انگیزه و روحیه خدمت رسانی در بین مسوولان می باشد.
 
وی بنیاد شهید را خانه خانواده معظم شهدا و ایثارگران دانست وافزود: اخلاص در خدمت به خاندان شهدا سرلوحه فعالیت های خادمان به شهداست و بنیاد در راستای خدمت به این عزیزان حرکت جهادی را آغاز نموده است.
 
در پایان این مراسم از تعدادی از خادمان شهدا تقدیر بعمل آمد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcaoonu.49nae15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما