سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : 29063
منبع : خبرگراری دانشجو
با هدف معرفی سبک زندگی شهدا صورت گرفت:

اجرای طرح «سلام شهید» در ۱۹ مراکز علمی کاربردی استان قم

قم نيوز : قم نیوز:رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم از اجرای طرح «سلام شهید» در ۱۹ دانشگاه علمی کاربردی قم خبر داد.
اجرای طرح «سلام شهید» در ۱۹ مراکز علمی کاربردی استان قم
به گزارش قم نیوز امیر حمزه مهرابی در گفتگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در قم، در خصوص اجرای طرح سلام شهید در دانشگاه های علمی کاربردی استان قم، اظهار داشت: دفتر فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه، طرح معرفتی و بصیرتی «سلام شهید» را با هدف معرفی سبک زندگی شهیدان به دانشجویان در ۱۹ مرکز علمی کاربردی استان قم برگزار می کند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در بین جمعیت دانشگاهی، افزود: این طرح از ۲۶ بهمن ماه جاری آغاز و تا پنجم اسفند ماه به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

مهرابی گفت: فضاسازی مراکز با محوریت معرفی الگوهای صبر و استقامت، اکران فیلم های کوتاه در حوزه دفاع مقدس، برگزاری مسابقه دل نوشته دانشجویان به شهیدان، برگزاری نمایشگاه های موضوعی در حوزه دفاع مقدس، نقد و بررسی یکی از آثار شاخص سینمایی این حوزه، معرفی شهدا توسط دانشجویان در شبکه های اجتماعی داخلی و بازدید خانواده های شهدا و ایثارگران دانشگاه از جمله برنامه هایی هستند که در این طرح برگزار می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در سالروز میلاد حضرت زینب سلام الله علیها مراسم پاسداشت خانواده شهدا و ایثارگران دانشگاه جامع علمی کاربردی قم با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان مراکز این دانشگاه برگزار خواهد شد.

مهرابی در ادامه بیان داشت: معرفی و اهدای نشان صبر و استقامت به ۱۰ تن از فرزندان، همسران و مادران شهید و برگزاری میزگرد یادگاران شهدا با حضور فرزندان شهدای شاخص کشور از دیگر برنامه های این یادمان است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی قم گفت: طرح سلام شهید به دنبال ارتباط گیری دانشجویان با شهدا و توجه بیشتر جامعه دانشگاهی به سبک زندگی و فرهنگ ایثار و مقاومت و تعمیم دادن این فرهنگ به فضای علمی و دانشگاهی کشور است.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcjtye8.uqehmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما