پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : 29481
منبع : روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم
مدير روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان قم عنوان کرد:

بهره‌گيري ۸۵۰ مسافر از خدمات هلال احمر در نخستين روز اجراي رسمي طرح نوروزي

قم نيوز : قم نیوز: مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم گفت: 850 نفر مسافر از خدمات هلال احمر در نخستین روز احرای رسمی طرح نوروزی بهره‌مند شده‌اند.
بهره‌گيري ۸۵۰ مسافر از خدمات هلال احمر در نخستين روز اجراي رسمي طرح نوروزي
به گزارش قم نیوز، سيد حسين ميررضايي در نخستين روز از فعاليت رسمي طرح امداد و نجات نوروزي و طرح ايمني و سلامت مسافران نوروزي جمعيت هلال احمر استان قم، به تشريح عملکرد اين جمعيت در روز چهارشنبه بيست و هفتم اسفند ماه ۹۳ پرداخت و اظهار داشت: طرح نوروزي جمعيت هلال احمر استان قم پس از برنامه‌ريزي‌هاي مختلف، برگزاري جلسات و دوره‌هاي آموزشي براي اعضا و داوطلبان و هماهنگي با ساير دستگاه‌هاي استان از روز گذشته به صورت رسمي کار خود را آغاز کرد.

وي با اشاره به اينکه در طرح امداد و نجات نوروزي نجاتگران سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان قم تمام جاده‌ها و محورهاي مواصلاتي استان را تحت پوشش امدادي خود قرار داده‌اند، افزود: در اين طرح ۸۵ نفر امدادگر، نجاتگر، پزشک و پرستار به صورت روزانه در ۱۶ پست ثابت و سيار و امداد و نجات هوايي به مسافرين نوروزي امداد رساني مي‌کنند.

مدير روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان قم خاطرنشان کرد: متاسفانه در روز گذشته در يک مورد حادثه ناگوار به علت برخورد يک دستگاه پرايد با گاردريل در محور قم سلفچگان يک نفر از هموطنان مجروح شد که توسط نجاتگران هلال احمر به مرکز درماني منتقل شد.

ميرضايي از اجراي طرح ايمني و سلامت مسافران نوروزي توسط جمعيت هلال احمر استان قم خبر داد و گفت: در اين بخش نيز ۱۵۰ نفر از جوانان داوطلب عضو سازمان در اجراي طرح در ۲۴ پست ثابت و سيار مشارکت دارند که به امر راهنمايي و استقبال از زائرين شهر قم مي‌پردازند.

وي گفت: روز گذشته بالغ بر ۸۵۰ نفر از مسافرين نوروزي به اين پايگاه‌ها مراجعه کرده و از خدماتي همچون برگزاري نماز جماعت در خیمه های نماز، خيمه‌هاي دوستدار کودک، تست قند خون و کنترل فشار خود در ايستگاه سلامت و همچنين دريافت نقشه‌هاي اطلاع رساني، بروشور و ساير محصولات فرهنگي استفاده کرده‌اند.

مدير روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان قم خاطرنشان کرد: اميدواريم تلاش‌هاي شبانه روزي خدمتگزاران در جمعيت هلال احمر در استان قم رضايتمندي و آسودگي خاطر تمام هموطناني که در اين ايام به شهر کريمه اهل بيت، حضرت فاطمه معصومه(س) مشرف مي‌شوند را فراهم کند.


انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdfo0x.yt0nj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما