سه شنبه ۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : 29537
معاون جمعیت هلال احمر قم خبر داد

امدادرسانی به ۲۲ مسافر نوروزی در برف و کولاک قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم از مراجعه ۱۲۰ مسافر نوروزی جهت دریافت خدمات درمانی به پایگاه های امداد و نجات سطح استان خبر داد و گفت: همچنین به ۲۲ مسافر نوروزی که در برف و کولاک گرفتار شده بودند، امدادرسانی شد.
امدادرسانی به ۲۲ مسافر نوروزی در برف و کولاک قم
به گزارش قم نیوز، محمد رضا بهرامی پیش از ظهر امروز در حاشیه اجرای طرح نوروزی جمعیت هلال احمر با اشاره به تذکرات هواشناسی مبنی بر نامساعد بودن شرایط جوی و بارش باران و برف در برخی مناطق، اظهار کرد: روز گذشته جمعی از هموطنان ما به دلیل برف و کولاک شدید و مسدود شدن محور تفرش ـ قم دچار مشکل شدند که با هماهنگی صورت گرفته با امداد و نجات استان مرکزی دو خودرو نجات به همراه غذای اضطراری برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان به منطقه اعزام شد.

وی ادامه داد: در این عملیات امدادگران جمعیت هلال احمر استان قم توانستند به ۲۲ نفر از هموطنان امدادرسانی کرده و آنها را از برف و کولاک نجات دهند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به فعالیت پست‌های ثابت و سیار امدادی در جاده‌های استان در ایام نوروز خاطرنشان کرد: در سومین روز از سال جدید ۱۲۰ نفر از مسافران نوروزی با مراجعه به پایگاه‌های امداد و نجات مستقر در استان، از خدمات آن بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcfetd0.w6d1magiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما