جمعه ۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب : 29569
در ویژه برنامه بهشت بانو مطرح شد

تجربه و خاطرات خواننده لس آنجلس تواب از اسلام آوردنش در نمایشگاه بهشت بانو

قم نيوز : قم نیوز: محمد عرب خواننده تواب که از ایرانیان مقیم آمریکاست درنمایشگاه بهشت بانو به بیان خاطرات وتجربیات خود ازاسلام آوردنش پرداخت.
تجربه و خاطرات خواننده لس آنجلس تواب از اسلام آوردنش در نمایشگاه بهشت بانو
به گزارش قم نیوز، میهمان ویژه شب گذشته شهرک معارفی بهشت بانو، محمد عرب ره یافته ایرانی مقیم آمریکا بود او که به برکت قرآن سین و سبک زندگی اسلامی را سالهاست انتخاب کرده در این برنامه یاتشریح چگونگی اعتقادش براسلام گفت: من در همان دوران کالج که در شهر واشنگتن گذراندم وارد بازار کار شدم وبه سرعت توانستم به فرد متمولی تبدیل شوم که چند نفرزیر نظرم کار می کردند.

در این دوران تمامی لذتهای مادی غرب راتجربه کردم تا آنجاکه دیگر لذتهای موجود در آمریکا مرا راضی نمیکرد وبرای لذت بردن از دنیا راهی برزیل شدم تا در کارناوال های مشهور این کشورشرکت کنم ولی در آغاز خواهرم قرآنی را تنها بصورت نمادین در خانه خواست تاقران رابه همراه خودوبه اصرار وی علارقم بی اعتقادی بخاطر نشناختن قرآن این کار راکردم.

محمد عرب درادامه افزود: وقتی به برزیل رسیدم تنها کتابی که به همراه داشتم قرآن بودوبرای همین برای آماده شدن جهت استراحت آن را گشودم ولی کلام معجزه قرآن مرا به خود جذب کرد وازروی کنجکاوی وبرای شناخت اسلام و قرآن تا آنجا که بجای رفتن به آن کارناوال یک ماه تمام به جنگل های آمازون رفتم و قرآن را آنجا مطالعه کردم.

این رهیافته آمریکایی با تأکید برشناخت اسلام مسلمانان را به ماهیانی تشبیه کرد که آب را نمی شناسند وبه همین دلیل قدرآن رانمی دانند.

درادامه این برنامه محمد عرب دوآهنگ مذهبی خودکه برای معرفی اهل بیت کرده بودرابه صورت زنده وبدون موسیقی اجرا وآن راتقدیم به حضرت زهرا (س)وحضرت معصومه نمود.

انتهای پیام / ب
https://qomnews.ir/vdcaomnu.49noi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما