جمعه ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب : 29667
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:‏

ایرانی‌ها شایستگی نقش‌آفرینی در نظام جهانی را دارند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه ملت ایران این شایستگی را دارد که در نظام ‏جهانی نقش آفرین باشد گفت: این شایستگی در مردم ما هست که تشیع ناب علوی را بر ‏قله‌های بلند جهانی فریاد بزند.
ایرانی‌ها شایستگی نقش‌آفرینی در نظام جهانی را دارند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام عباس اسکندری پیش از ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم در حرم حضرت معصومه(س) به روز جمهوری اسلامی اشاره و اظهار کرد: این روز در حقیقت عید حقیقی امت اسلامی ماست.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی در طول استقرار خود، با وجود همه مشکلات به حول و قوه الهی و به پشتوانه ایستادگی ملت، توانسته است دشمنان خود را به زانو در بیاورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه فروپاشی نظام مارکسیستی به دلیل نادیده گرفتن دین الهی بوده است گفت: حقیقت آن است که دین عامل پیشرفت، تحرک، افتخار و اقتدار است و می‌تواند ملتی را در برابر اراده جهانیان با افتخار و سرافرازی نگاه دارد و عزت‌آفرین باشد.

وی ادامه داد: روحانیت و مرجعیت شیعه است که می‌تواند در مقابل افکار و اندیشه‌های مستکبران بیاستد و در برابر همه آنها «نه» بگوید و بر خط مستقیم خود ایستادگی کند.

اسکندری با اشاره به بیانیه مطبوعاتی مذاکرات لوزان عنوان کرد: ذلت و زبونی در سخنان رئیس جمهور آمریکا در شب گذشته آشکار بود؛ همان کسی که می‌خواست همه گزینه‌ها را روی میز داشته باشد و تا چند هفته قبل قصد داشت همه مراکز هسته‌ای ایران را تعطیل کند، دیشب در نطق تلویزیونی خود به حقانیت ملت ایران اعتراف کرد و اینکه جمهوری اسلامی حق دارد از دانش هسته‌ای استفاده کند؛ اینکه هیچ گزینه‌ای در برابر ملت ایران پاسخ نمی‌دهد جز اینکه بنشینیم و با آنها صحبت کنیم، سخنان نماد استکبار بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم ادامه داد: از خداوند می‌خواهیم رهبر معظم انقلاب را همچنان برای ما حفظ کند و تیم مذاکره‌کننده نیز با تبعیت از فرمایشات ایشان، در ادامه راه نیز مقاومت را در دستور کار قرار دهد.

وی با اشاره به مشکلات موجود در سطح جامعه خاطرنشان کرد: ملتی که می‌خواهد در مقابل استکبار بایستد باید مشکلاتی را نیز تحمل کند ولی باید آنچه را که امروز ملت سرافراز ایران به دست آورده و به جهانیان عرضه می‌کند با گذشته مقایسه کرد تا دریافت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی، نه تنها مظلومان را از دست ستمگران نجات داده بلکه فرشته نجاتی برای همه کشورهایی است که زیر سلطه مستکبران قرار دارند.

اسکندری مقاومت امروز در منطقه خاورمیانه را نتیجه رهبری‌های هوشمندانه امام و رهبری دانست و افزود: امروز ملت ایران باید با تمام قوا و با عزت و سربلندی پشت سر رهبر خود بایستد و همه سختی‌ها را در همه مراحل تحمل کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه ملت ایران این شایستگی را دارد که در نظام جهانی نقش آفرین باشد گفت: این شایستگی در مردم ما هست که تشیع ناب علوی و مکتب اهل بیت(ع) را بر قله های بلند جهانی را فریاد بزند و روزی این اتفاق خواهد افتاد، آن روزی که حجت بن الحسن(عج) ظهور کند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjame8.uqehmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما