يکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب : 29696
عضو شورای ‌شهر قم:

تور «قم گردی» ویژه نوروز قم در همه ایام سال فعال باشد

قم نيوز : قم نیوز:عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه مدیریت شهری باید در زمینه بومی سازی ظرفیت‌های قم فعالیت کند، گفت: تور «قم‌گردی» باید در همه سال با استفاده از فعالیت موسسات مختلف در استان قم فعال باشد.
تور «قم گردی» ویژه نوروز قم در همه ایام سال فعال باشد
به گزارش قم نیوز، عباس ذاکریان صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه شهرداری قم در عملکرد خود نسبت به برگزاری مراسم مختلف به مرحله خوبی رسیده است، اظهار داشت: عملکرد شهرداری در ایام نوروز بیش از امکانات بود و قابل تقدیر است.

سخنگوی شورای شهر قم با اشاره به اینکه زیرساخت‌های قم آماده پذیرایی از ۲۰ میلیون زائر در سال نیست، افزود: باید برنامه ریزی‌هایی برای اسکان‌ها داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه اقامت زائران در پارک‌ها درشان زائران نیست، گفت: مسئولان استان قم و حتی سایر شهر‌ها باید در این زمینه مطالبه داشته باشند و بودجه‌ای برای آماده سازی زیرساخت‌ها در شهر قم در نظر گرفته شود.

مصطفی مولایی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه اقدامات شهرداری قم در نوروز امسال قابل تقدیر بود، افزود: جذب سرمایه‌های ملی در قم کار مناسبی است اما باید از ظرفیت‌های بومی قم نیز برای این کار استفاده شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه مدیریت شهری باید در این زمینه فعال شود، گفت: تور «قم‌گردی» باید در همه سال با استفاده از فعالیت موسسات مختلف در استان قم فعال باشد.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcb00b5.rhb99piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما