شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : 11775
ذاکریان:

برخورد با راننده تاکسی متخلف جدی و بازدارنده باشد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم با اشاره به موضوع تخلفات در تاکسی‌ها گفت: باید همه تخلف‌ها ثبت شود و در کمیته انضباطی بررسی شود و اجازه ندهیم که تخلف‌ها در سطح تاکسی‌ها گسترش یابد.
برخورد با راننده تاکسی متخلف جدی و بازدارنده باشد
عباس ذاکریان در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: اگر راننده تاکسی از شغلش رضایتمندی داشته باشد این رضایت را به سطح جامعه منتقل می‌کند و اگر نارضایتی داشته باشد آن را به جامعه منتقل خواهد کرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم بیان داشت: به منظور رفع مشکلات تاکسی‌ها اقدامات خوبی انجام شد که یکی از آنها واگذاری به بخش خصوصی بود و حرکت خوبی آغاز شده است.

ذاکریان با اشاره به تدوین آیین‌نامه رتبه‌بندی تصریح کرد: شرکت‌ها را بررسی خواهیم کرد که شرکت‌های قوی تقویت و شرکت‌های ضعیف هم حذف خواهند شد.

وی بیان داشت: یکی از مسائل یکسان‌سازی نرخ کرایه تاکسی در سطح شهر بود و در برخی از مناطق نرخ‌ها پایین بود و به همین دلیل رقبتی برای حضور تاکسی‌ها در آن قسمت شهر نبود، اما الان در کل شهر یکسان است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم عنوان داشت: هوشمندسازی تاکسیرانی انجام شد که یکی از قدم‌های اساسی در این زمینه بود که آماده واگذاری است و اجرایی شدن آن طرح منوط به دخیل کردن بخش خصوصی است.

وی افزود: باید استانداردها را تعیین کنیم و از آن طریق بتوانیم مدیریت تاکسی‌ها را انجام دهیم و باید توسط بخش خصوصی مدیریت ۶ هزار تاکسی را برطرف کنیم.

ذاکریان تصریح کرد: بخش عمده‌ای از تاکسی‌ها با عنوان تاکسی‌های گردشی خارج از نظارت ما هستند که باید تبدیل به تاکسی‌های دربستی شوند.

عضو شورای اسلامی شهر قم بیان داشت: تاکسی دربستی اطراف حرم نیز در دستور کار قرار دارد که در رفع مشکلات زائران موثر خواهد بود.

وی در خصوص نرخ کرایه تاکسی سال ۹۲ گفت: هنوز این نرخ‌گذاری در قم انجام نشده که باید هر چه سریع‌تر انجام شود.

ذاکریان با اشاره به موضوع تخلفات در تاکسی‌ها گفت: باید همه تخلف‌ها ثبت شود و در کمیته انضباطی بررسی شود و اجازه ندهیم که تخلف‌ها در سطح تاکسی‌ها گسترش یابد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم تصریح کرد: اگر برخورد درستی انجام نشود، حریم خصوصی افراد به خطر می‌افتد و مشکلاتی را در جامعه ایجاد خواهد کرد که باید برخورد جدی شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcam0n6.49n6015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما