چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : 11708
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم:

افزايش خطوط تاكسي‌هاي خطي در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری قم گفت: در تلاش هستيم تا تاكسي‌ها را به سمت خطي شدن پيش ببريم تا از بي نظمي‌ها كاهش يافته و خدمات مطلوب‌تري هم به شهروندان ارائه گردد.
افزايش خطوط تاكسي‌هاي خطي در قم
به گزارش قم نیوز، دكتر معصومي در بازديد اعضاي شوراي اسلامي شهر قم از سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم گفت: طبق مطالعات طرح جامع حدود ۳۰ درصد حمل و نقل درون شهري را سازمان تاكسيراني بر عهده دارد كه حجم عمده‌اي از فعاليت است.

وي بيان داشت: موضوع فرسودگي، سنتي بودن، بي نظمي در پارك ها و مسير حركت تاكسي و.... مورد شكايت شهروندان بوده است كه بايد بررسي شود.

معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری قم با اشاره به موضوع نظارت بر عملكرد تاكسي‌ها گفت: ۶ هزار دستگاه تاكسي در سطح شهر قم فعال هستند كه نظارت بر همه آنها كار گسترده‌اي است و بايد با حمايت بخش خصوصي انجام شود.

معصومي با تاكيد بر گسترش هوشمندسازي سيستم حمل و نقل عمومي گفت: برنامه‌ريزي براي اين كار در حال انجام است و با نصب دستگاه‌هاي هوشمند در تلاش خواهيم بود تا نظارت بيشتري انجام دهيم.

وي افزود: در تلاش هستيم تا تاكسي‌ها را به سمت خطي شدن پيش ببريم تا از بي نظمي‌ها كاهش يافته و خدمات مطلوب‌تري هم به شهروندان ارائه گردد.

معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری قم در ادامه به موضوع آموزش اشاره كرد و گفت: اين موضوع نيز در دستور كار قرار دارد و به رانندگان تاكسي آموزش‌هاي بسيار خوبي ارائه مي‌شود.

معصومي همچنين در خصوص فعاليت كارت شهروندي براي اتوبوسراني عنوان داشت: اين موضوع نيز در ميان مردم فرهنگ سازي شده و در تمامي اتوبوس ها فعال است.

وي ادامه داد: طي ۳۰ روز گذشته ۷۵ هزار فروش كارت بوده كه نشان از استقبال گسترده مردم از اين سيستم را دارد.

وي اذعان داشت: تاكسي توريست و تاكسي زائر در قم راه اندازي مي‌شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcg7u9q.ak9qz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما