دوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : 29700
عضو مجلس خبرگان رهبری:

بیانات رهبر معظم انقلاب پشتوانه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای است

قم نيوز : قم نیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آنچه که در طول این مدت همگان متوجه شدند، این است که پشتوانه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بیانات رهبر معظم انقلاب است چراکه ایشان فرمودند مذاکره‌کنندگان سربازان و دلسوزان انقلاب هستند.
بیانات رهبر معظم انقلاب پشتوانه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجتبی طاهری خرم‌آبادی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ در لوزان سوئیس، اظهار داشت: آنچه که در طول این مدت همگان متوجه شدند، این است که پشتوانه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بیانات رهبر معظم انقلاب است چراکه ایشان فرمودند مذاکره‌کنندگان سربازان و دلسوزان انقلاب هستند که با فداکاری در راستای پیشرفت کشور تلاش می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اعضای تیم هسته‌ای کشورمان افراد دلسوز و صالحی هستند، افزود: ‌مذاکرات هسته‌ای و توافقاتی که انجام شده مورد نظر و تائید مقام معظم رهبری است و ایشان در جریان کامل مذاکرات هستند. با توجه به اعتمادی که ما به اعضای تیم هسته‌ای کشورمان داریم نباید حرف‌های دشمنان را ملاک قرار دهیم بلکه باید به یکدیگر اعتماد داشته باشیم؛ البته اگر در این میان می‌گوئیم بی‌اعتماد هستیم، این بی‌اعتمادی نسبت به آمریکا و غرب است.

وی با بیان اینکه وزیر امور خارجه موارد ابهامی در مذاکرات را توضیح داده است، عنوان کرد: آقای ظریف موارد مبهم را به صورت نقطه به نقطه توضیح داد و ما نباید هیچ ابهامی راجع به تیم مذاکره کننده و اقدامات آن‌ها داشته باشیم، تفاهم همانند معامله است وهر طرف از مواضع خویش کوتاه می‌آید و بر سر اشتراکات خویش که به نفع هردو طرف مذاکره است توافق صورت می‌گیرد که معنای آن برد - برد است.

طاهری خرم‌آبادی با تاکید بر اینکه منافع کشور ایران در مذاکرات لوزان سوئیس حفظ شده است، تصریح کرد: آنچه مسلم است اصول اساسی ملت ما در این بیانیه مطبوعاتی حفظ شده که البته هنوز توافق رسمی صورت نگرفته و امضا نشده و قرار است در آینده با دقت بیشتری به صورت رسمی نگارش شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: از اینکه نتانیاهو اظهار ناراحتی کرده ما متوجه می‌شویم که این توافق هسته‌ای صورت گرفته به نفع اسلام و کشورمان است؛ ما وظیفه داریم به حمایت از تیم مذاکره کننده کشورمان بپردازیم و مسیر را برای موفقیت‌های بیشتر آن‌ها هموار کنیم و جو روحی و روانی و سیاسی را برای آن‌ها فراهم‌تر کنیم تا در مسیر ادامه مذاکره نیز موفق باشند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchvqni.23nwvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما