شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : 30118
آیت‌الله نوری‌همدانی:

فرهنگ مهدویت و انتظار باید جهانی شود‌

قم نيوز : قم نیوز: مرجع تقلید شیعیان با تاکید براینکه دنیا باید با فرهنگ نجات بشر اهل بیت (ع) آشنا شود، گفت: فرهنگ مهدویت و انتظار باید جهانی شود در این راستا هم باید تشریک مساعی و سرمایه گذاری صورت بگیرد.
فرهنگ مهدویت و انتظار باید جهانی شود‌
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد برگزاری همایش بین‌المللی دکترین مهدویت، اظهار داشت: برهه کنونی که در آن قرار داریم، دوران عرضه مبانی اسلام به جهان است و با قدرتی که اسلام دارد با معرفی درست آن افراد بسیاری به آن روی می‌آورند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه امروزه تنها مطالعه در گوشه کتابخانه‌ها و حجره‌ها پاسخگوی نیاز بشر امروز نیست، افزود: امروز شناخت فرهنگ اسلام به عنوان فرهنگ نجات‌بخش است، شناخت سیاست و فرهنگ ناب اسلامی باید جهانی شود و لازم است در این زمینه سرمایه‌گذاری و همفکری صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه در این مسیر باید از موازی‌کاری بپرهیزید، تصریح کرد: فرهنگ مهدویت و انتظار باید جهانی شود در این راستا هم باید سرمایه‌گذاری صورت بگیرد.

آیت‌الله نوری‌همدانی اظهارداشت: وهابیت به‌دنبال منزوی‌کردن تشیع است از همین رو چنین اقداماتی که در راستای شناخت و معرفی هر چه بیشتر فرهنگ اهل بیت (ع) است، نقشه آن‌ها را نقش برآب می‌کند.

در ابتدای این دیدار نیز حجت الاسلام سید مسعود پورسیدآقایی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات ستاد برگزاری همایش بین المللی دکترین مهدویت گفت: این همایش در این دوره با عنوان "فرهنگ و تمدن زمینه‌ساز" برگزار می‌شود و محوریت آن بر احیای تمدن اسلامی تاکید دارد.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcc4sq1.2bqxs8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما