پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : 30235
منبع : روابط عمومی بهزیستی قم
معاون توانبخشی بهزیستی قم عنوان کرد:

اختتامیه سومین جشنواره تئاتر معلولین آفتاب با برتری گروه نمایشی معلولین قم

قم نيوز : قم نیوز: مصطفی علیزاده گفت: در جشنواره تئاتر منطقه ای معلولین آفتاب، گروه نمایشی معلولین قم موفق به کسب رتبه ی اول شدند.
اختتامیه سومین جشنواره تئاتر معلولین آفتاب با برتری گروه نمایشی معلولین قم
به گزارش قم نیوز، مصطفی علیزاده اظهار داشت: در جشنواره تئاتر معلولین آفتاب، که به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، در بین ۱۸ گروه نمایشی، ۴ گروه موفق به کسب رتبه شدند، که گروه نمایشی قم موفق به کسب رتبه اول شد و مجوز حضور در جشنواره کشوری را دریافت نمود.

معاون توانبخشی بهزیستی قم افزود: سازمان بهزیستی در راستای فعالیتهای خود در زمینه ارائه خدمات رفاهی، اجتماعی و فرهنگی به معلولین و تلاش در جهت ارتقای سطح کیفی زندگی معلولین، بر آن است تا با توجه به نقش مؤثر و ارزشمند هنر، امکانات و فرصتهای مناسب جهت ارائه توانائیهای معلولین را به عرصه ظهور بگذارد.

وی افزود: به همین منظور سومین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین آفتاب ، با حضور گروههای نمایشی نابینایان ، ناشنوایان، معلولین جسمی حرکتی ، کم توانان ذهنی و بیماران روانی، با حضور استان های تهران، مرکزی، البرز، قم وچهارمحال و بختياري، از ۱۹ لغایت ۲۲ ارديبهشت ماه سال جاری در اصفهان برگزار شد.

علیزاده هدف از برگزاری این جشنواره را، گسترش آموزش تئاتر به افراد دارای معلولیت، ایجاد حس رقابت سالم بین گروههای نمایشی، تشویق و افزایش همکاری میان هنرمندان تئاتر و معلولین علاقمند به هنر نمایش و پيشگيري از تشديد معلوليت و توانمندسازي افراد داراي معلول عنوان کرد.

وی افزود: تقويت حس مسئوليت پذيري و پرورش نگرش مطلوب اجتماعي و احترام به حقوق معلول و منزلت آنان و تاكيد بر نگرش مثبت خانواده به فرزند معلول و كمك به شكوفايي و توانایی هاي بالقوه آنها از اهداف مهم بهزیستی به شمار می رود.

معاون توانبخشی بهزیستی قم گفت: حضور معلولین عزیز در عرصه های ورزشی و هنری بسیار حائز اهمیت است که خود، نشان دهنده عزم راسخ و توانایی های این عزیزان می باشد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccpiq1.2bqx18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما