يکشنبه ۴ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : 3035
مدیر پذیرش و سنجش حوزه‌های علمیه خواهران:

کارگاه‌های توجیهی پذیرش 91 حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر پذیرش و سنجش حوزه‌های علمیه خواهران کشور از برگزاری کارگاه‌های توجیهی ویژه پذیرش سال آینده حوزه‌های علمیه خواهران در استان‌های مختلف خبر داد.
کارگاه‌های توجیهی پذیرش 91 حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محسن محدث با اشاره به اینکه فرآیند ثبت‌نام متقاضیان ورود به حوزه‌های علمیه خواهران از حدود یک ماه آینده آغاز خواهد شد، اظهار کرد: در این زمینه از ماه گذشته کارگاه‌های توجیهی استانی ویژه پذیرش سال تحصیلی ۹۱-۹۲ برگزار شده است.

وی تصریح کرد: این کارگاه در ۲۴ آذرماه در استان کرمانشاه، در ۲۵ آذرماه در کردستان و ۲۹ آذرماه در استان اصفهان با حضور مدیران و معاونان آموزش مدارس علمیه خواهران برگزار شد و در ۶ دی‌ماه در استان مرکزی و در ۸ دی‌ماه در استان تهران برگزار خواهد شد.

مدیر پذیرش و سنجش حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به مباحث مطرح ‌شده در این کارگاه‌ها اضافه کرد: این کارگاه‌ها با هدف آشنایی با ضوابط و مقررات پذیرش، آشنایی با تغییرات صورت ‌گرفته در ضوابط مربوط به پذیرش متقاضیان، بررسی مشکلات مدارس علمیه خواهران در زمینه پذیرش، پاسخ به سئوالات مدیران و معاونان آموزش مدارس علمیه خواهران و تشویق مدیران به منظور جذب حداکثری متقاضیان برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پذیرش سال تحصیلی آینده حوزه‌های علمیه خواهران در تمام مراحل شامل ثبت نام، دریافت نتایج آزمون و مصاحبه، دریافت کارنامه، ثبت اعتراض، دریافت پاسخ اعتراض و... به صورت اینترنتی انجام خواهد شد، مسئولان ذی‌ربط استانی در این زمینه توجیه شدند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcc.1q1a2bqxpla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما