يکشنبه ۴ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب : 3047
مدیر کل امور طلاب حوزه‌های علمیه:

بانک اطلاعات جامع طلاب شاهد و ایثارگر راه اندازی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل امور طلاب حوزه از تصویب طرح راه اندازی بانک اطلاعات جامع طلاب شاهد و ایثارگر از سوی ستاد شاهد حوزوی خبر داد.
بانک اطلاعات جامع طلاب شاهد و ایثارگر راه اندازی می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام عباس رضوانی‌نسب با اشاره به برگزاری جلسه ستاد شاهد حوزوی که به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین ملک دار، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه کشور و با حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های قم برگزار شد، اظهارداشت: در این جلسه طرح راه اندازی بانک اطلاعات جامع طلاب شاهد و ایثارگر به تصویب رسید.

وی افزود: بر اساس این طرح به زودی بانک جامع اطلاعات طلاب شاهد، ایثارگر، آزاده و جانباز به منظور شناسایی طلاب و فضلای حوزه و ارائه خدمات بهتر و بیشتر فرهنگی، رفاهی و آموزشی به آنان راه اندازی می‌شود.

مدیر کل امور طلاب حوزه‌های علمیه ادامه داد: طلاب و فضلایی که واجد شرایط هستند می‌توانند با مراجعه به سایت معاونت امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه به نشانی www.mortn.ir و ثبت‌نام در سامانه نجما، اطلاعات لازم برای ثبت در بانک اطلاعات را درج کرده و از خدمات رفاهی، آموزشی و فرهنگی آن بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور تسهیل و تسریع در روند فعالیت‌های این طرح، دو کمیته آموزشی و فرهنگی با نظارت ستاد شاهد حوزوی راه اندازی شد تا مسائل مربوط به این طرح را بررسی و هر چه سریع‌تر اجرایی کنند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcf.jdmiw6dxegiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما