شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 30661
معاون مرکز مدیریت حوادث قم خبر داد؛

مرگ مرد ۳۰ ساله بر اثر سقوط در چاه

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با اشاره به سقوط دو نفر در چاه گفت: در این حادثه که در شهرک شکوهیه اتفاق افتاد یک مرد ۳۰ جان خود را از دست داد.
مرگ مرد ۳۰ ساله بر اثر سقوط در چاه
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی اقدامات اورژانس قم در روزهای اخیر را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: تقویت و افزایش آمبولانس‌ها در نزدیکی حرم مطهر و مسجد جمکران انجام شد.

وی به عملکرد اورژانس طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۷۲ مأموریت اورژانسی انجام شده است.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم خاطر نشان کرد: ۴۷ مورد از این مأموریت‌ها مرتبط با حوادث ترافیکی بود که ۶۶ مجروح در پی داشت.

فراهانی بیان کرد: از مجموع ۶۶ مجروح حوادث ترافیکی ۴۵ نفر به مراکز درمانی منتقل شده و ۲۱ نفر نیز خدمات درمانی را به صورت سرپایی در محل دریافت کردند.

وی در خصوص سایر مأموریت‌های اورژانس اظهار کرد: از مجموع مأموریت‌های انجام شده در این مدت ۲۲۵ مورد به مأموریت‌های مرتبط با بیماری‌های قلبی – تنفسی، سقوط و مسمومیت اختصاص داشت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم افزود: در این ارتباط ۳۹ بیمار اورژانسی به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

فراهانی به فعالیت‌های اورژانس در محدوده حرم – جمکران و کاروان‌های اعزامی به مرقد امام گفت: ۴ هزار و ۷۶۵ نفر در جمکران، حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران و نیز کاروان‌های اعزامی به مرقد مطهر امام راحل خدمات درمانی را به صورت سرپایی دریافت کردند.

وی با اشاره به حوادث ۲۴ ساعت گذشته، سقوط دو نفر در چاه را از جمله این حوادث برشمرد و بیان کرد: این حادثه در شهرک شکوهیه اتفاق افتاد که طی آن یک آقای ۳۰ در محل جان خود را از دست داد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم افزود: در این حادثه همچنین یک نفر آسیب دید که بعد از انجام عملیات احیا توسط پرسنل اورژانس به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شد.

فراهانی همچنین به برخورد کامیون با عابر اشاره کرد و گفت: در این حادثه که در روستای وشنوه روی داد یک آقای ۴۰ ساله دچار آسیب‌های جدی شد.

وی خاطرنشان کرد: این مجروح که از ناحیه سر و شکم دچار آسیب‌های شدید شده بود توسط بالگرد اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد که متأسفانه حال عمومی این فرد وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfyvdm.w6dxvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما