سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : 30723
منبع : روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم
همزمان با آغاز فصل تابستان؛

دوره آموزشی مدرسه فوتبال هلال احمر قم آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم از آغاز دوره آموزشی مدرسه فوتبال هلال احمر استان قم خبر داد.
دوره آموزشی مدرسه فوتبال هلال احمر قم آغاز شد
به گزارش قم نیوز، علی رحیم زاده اظهار داشت: دوره تابستان در قالب ۲۴ جلسه به مدت دو ماه با بهره گیری از مربیان مجرب و توانمند استان قم برای گروه سنی ۸ تا ۱۲ سال برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم افزود: در این دوره ها تمام امکانات مورد نیاز شرکت کنندگان از قبیل پیراهن، کیف، قمقمه آب، بیمه ورزشی و همچنین سرویس رفت و برگشت به صورت رایگان به آنان اهدا خواهد شد.

سرپرست مجتمع فرهنگی ورزشی هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه در این دوره ها ضمن آموزش استعدادیابی نیز انجام می شود، گفت: افراد توانمند پس از اتمام دوره و اخذ گواهینامه به هیئت فوتبال استان قم معرفی خواهند شد.

رحیم زاده با بیان اینکه هزینه درنظر گرفته شده برای این دوره ها مبلغ ۳۰۰ هزار تومان است، بیان کرد: برای کارمندان دولت ۱۰ درصد تخفیف در نظر گرفته است.

وی افزود: علاقمندان می توانند برای ثبت نام به یکی از مراکز صفائیه، کوچه ۲۱، خیابان ۱۹ دی ۱۲ متری شهید بشارت، مرکز امور جوانان و مجتمع فرهنگی ورزشی هلال احمر بالاتر از ترمینال قم مراجعه کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دوره ها به صورت ۳ جلسه در هفته در روزهای زوج در دو نوبت ۸ صبح تا ۱۰ و ۱۰ تا ۱۲ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcexf8x.jh87wi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما