شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : 30791
فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با آیت الله علوی گرگانی:

سند فقه اسلامی در نیروی انتظامی تدوین می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده نیروی انتظامی گفت: سند فقه اسلامی در حال آماده سازی است و در زمینه تدوین این سند به نظر مراجع تقلید نیاز داریم.
سند فقه اسلامی در نیروی انتظامی تدوین می‌شود
به گزارش قم نیوز، سردار حسین اشتری پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی اظهارداشت: سند فقه اسلامی در حال آماده سازی است و در زمینه تدوین این سند به نظر مراجع تقلید نیاز داریم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در راستای تأمین امنیت در جامعه تلاش می‌کند افزود: ارتقای مسائل اخلاقی و معنوی از جمله اقداماتی است که هم برای مردم و هم نیروهای انتظامی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های نیروی انتظامی تحت نظارت مقام معظم رهبری قرار دارد خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی از ورود به جریانات سیاسی دوری می‌کند و به همین دلیل می‌توانیم ادعا کنیم نیروی انتظامی ارگانی غیرسیاسی است.

اشتری با اشاره به اینکه طرح امنیت اخلاقی در جامعه به دلیل نگرانی متدینان اجرایی می‌شود گفت: نیروی انتظامی دارای وظیفه سنگینی در شرایط کنونی است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به برگزاری دوره‌های بصیرتی در قم کفت: حضور همه فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی قم در این طرح از برنامه‌های نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjvaet.uqeyhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما