چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : 311
خان احمدلو خبر داد:

احداث اولین رستوران گردان و شهربازی الکترونیکی در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل شرکت توسعه و عمران کاسوا از احداث احداث اولین رستوران گردان و شهربازی الکترونیکی در مجتمع تجاری، اداری IT قم خبر داد.
احداث اولین رستوران گردان و شهربازی الکترونیکی در قم
به گزارش قم نیوز، سعید خان احمدلو با بیان اینکه مجتمع تجاری اداری IT در قم احداث می‌شود اظهار داشت: شرکت توسعه و عمران کاسوا به عنوان اولین شرکت سهامی عام ثبت شده در استان قم به همراه شرکت تعاونی نظام صنفی رایانه این پروژه را اجرایی می‌کند.

خان احمدلو در خصوص ویژگی‌های این پروژه عنوان کرد: مجتمع تجاری اداری IT در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع در بلوار غدیر و مقابل دانشگاه قم احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه در این پروژه ۱۲ طبقه تجاری، اداری به همراه سه طبقه پارکینگ احداث خواهد شد ادامه داد: از مشخصات کلی این پروژه می‌توان به طراحی مجموعه‌ای برای فعالیت‌های مختلف IT ، داشتن فعالیت‌های مشابه و مکمل با IT، استقرار دفاتر مهندسی اشاره کرد.

مدیر عامل شرکت توسعه و عمران کاسوا به برخی از فضاهای ویژه در این پروژه نیز اشاره کرد و افزود: اولین رستوران گردان در قم در طبقه فوقانی مجتمع پیش بینی شده است که در شب‌ها دارای چشم انداز خوبی به شهر و مناظر اطراف است.

وی ایجاد فست فود و کافی شاپ، سالن کنفرانس، نمایشگاه و شهر بازی الکترونیکی را از بخش‌های ویژه طراحی شده در این مجتمع برشمرد و افزود: با طراحی مجموعه کامل شهر بازی الکترونیکی، کامپیوتر و گیم نت منحصر به فرد کلیه نیازهای خانواده‌ها در این مجتمع در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdciczap2t1az.bct.html
نام شما
آدرس ايميل شما