شنبه ۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۶
کد مطلب : 31110
منبع : روابط عمومی مسجد مقدس جمکران
همزمان با دهه دوم ماه مبارک رمضان،

نمايشگاه عكس مقاومت اسلامي مردم يمن و عربستان برگزار مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگي مسجد مقدس جمكران از برگزاري نمايشگاه عكس با عنوان مقاومت اسلامي مردم يمن و عربستان خبر داد.
نمايشگاه عكس مقاومت اسلامي مردم يمن و عربستان برگزار مي‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام عباس ابراهیمی با اشاره به اهميت برگزاري فضاهاي نمايشگاهي در موضوعات مختلف در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: با توجه به تجاربي كه در برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در سنوات گذشته داشته ايم، فضاهاي نمايشگاهي در مسجد مقدس جمكران بازخورد خوبي داشته و از استقبال بي نظير مردم به ويژه جوانان برخوردار شده است.

وی از برپايي چندین نمایشگاه در ایام نيمه شعبان خبر داد و ابراز کرد: تجربه خوبي در زمينه نمايشگاه در نيمه شعبان داشتيم و همين باعث شد تا براي ايام رمضان نيز برنامه‌هايي از این دست را در نظر بگيريم تا زائران بتوانند از آن بهره ببرند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بيان اينكه در ماه مبارك رمضان نمايشگاه عكس مقاومت اسلامي مردم يمن و عربستان برگزار خواهد شد عنوان كرد: نمايشگاه تحولات يمن در قالب تابلوهاي عكس است كه قبلا برگزار شده و از ظرفيت ماه مبارك رمضان نيز استفاده مي كنيم و نمايشگاهي با عنوان عكس مقاومت اسلامي مردم يمن و عربستان برگزار خواهیم کرد.

ابراهیمی به اهداف برگزاري اين نمايشگاه اشاره كرد و گفت: اين نمايشگاه با هدف به تصوير كشيدن شجاعت و دلاوري‌‌هاي مردم مظلوم يمن برگزار مي‌شود تا مردم تصاوير واقعي اين رشادت‌ها را مشاهده كنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اين اقدام در دهه دوم ماه مبارك رمضان مصادف با شب‌هاي قدر كه حجم عظيمي از زائران به مسجد جمكران مشرف می‌شوند، صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfxydm.w6dyyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما