چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب : 31185
منبع : روابط عمومی بهزیستی قم
معاون مشارکتهای بهزیستی قم عنوان کرد:

ایجاد موسسه کاریابی ویژه مددجویان بهزیستی

قم نيوز : قم نیوز: سعید زرین اقبال گفت: در سال جاری و در حمایت از سیاست های اشتغالزائی مددجویان، با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی موسسه کاریابی ویژه مددجویان تاسیس میشود.
ایجاد موسسه کاریابی ویژه مددجویان بهزیستی
به گزارش قم نیوز، زرین اقبال گفت: در میان جامعه هدف بهزیستی افرادی هستند که علیرغم توانائی‌های بالقوه ای که دارند، به دلیل فرهنگ جامعه و موانع و مشکلات استخدام و اشتغال در کشور، هنوز نتوانسته‌انــــــد به جایگاه مطلوب خود در اشتغال و مشارکت اجتماعی مورد نظر دست یابند که در همین راستا، ما بنا داریم از طریق ایجاد موسسه کاریابی، ویژه مددجویان و تسهیلات بانکی مشکلات جامعه هدف بهزیستی را جهت اشتغال به حداقل ممکن برسانیم.

معاون مشارکتهای بهزیستی قم افزود: ما بنا داریم با ایجاد مکانی مناسب سازی شده که معلولین بتوانند به راحتی تردد نمایند و با هدف ایجاد اشتغال موسسه کاریابی را راه اندازی نماییم و و اولویت اول ما در این موسسه به کار گیری کارشناسان و مددکاران خبره جهت همکاری و همیاری با جامعه هدفمان در ایجاد شغل مناسب میباشد.

زرین اقبال گفت:ابلاغیه اعتبارات خود اشتغالی و کار فرمایی مددجویان بهزیستی صادر گردیده که این تسهیلات، در قالب وام خود اشتغالی جهت کسب و کار خرد، و به کارفرمایان به ازاء ایجاد هرشغل و بر اساس طرح های ارائه شده ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت خواهد شد تا بتوانند شغلی پایدار را ایجاد نمایند.

وی در ادامه از میزان وام پرداختی به مددجویان بهزیستی در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال ۹۳ مبلغ تسهیلات پرداختی به مددجویان بهزیستی ۰۰۰/۰۰۰/۳۰۰/۲۷ ریال بوده که به ۲۷۷ مددجو پرداخت شده است.

معاون مشارکتهای بهزیستی قم در خصوص پرداخت بیمه سهم کارفرما و خویش فرما نیز افزود: کارفرمایانی که افراد تحت پوشش سازمان را بکار گرفته و حق بیمه آنان را به صورت کامل پرداخت نمایند ۲۳ درصد حق بیمه از سوی سازمان بهزیستی به صورت سه ماه یک‌بار پرداخت می‌گردد و مددجویانی که تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی، به‌صورت خویش فرما باشند نیز می‌توانند سهم پرداختی خود را از طریق ساز مان بهزیستی دریافت نمایند.

زرین اقبال در پایان با توجه به قرار گرفتن در ماه پر خیر و برکت رمضان و سفارش دین مبین اسلام به انجام عمل خیر در این ماه و با توجه به مشکلات مالی برخی از مددجویان از افراد خیر و نیکوکاری که تمایل دارند به خانواده های بی بضاعت کمک نمایند، دعوت به عمل آورد که از طریق واریز مبلغ مورد نظر به شماره حساب جام بانک ملت به شماره۲۳۴۵۳۴۰۸۷۴ و حساب بانک مهر ایران به شماره۵۵۰۰۰۰۰۰ و شماره کارت۶۰۶۳۷۳۱۰۱۱۹۰۱۱۴۸ ویا تماس با ۰۹۱۹۵۸۸۹۱۹۹ یا ۳۷۷۶۵۷۵۵ ما را در این امر خداپسندانه یاری نمایند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchmznx.23nz6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما