سه شنبه ۶ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : 3119
آیت‌الله علوی گرگانی:

صرف ادعای تبعیت از رهبری كافی نیست

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه گفت: هیچ كسی نمی تواند با صرف ادعای تبعیت خط رهبری و ولایت خود را نجات یافته بداند.
صرف ادعای تبعیت از رهبری كافی نیست
به گزارش قم نیوز، وی روز سه شنبه در دیدار گروهی از كاركنان سپاه پاسداران افزود: حضور درخط رهبری و ولایت ثبات قدم، ایمان راسخ، بصیرت و روحیه تسلیم در برابر امر ولی را طلب می‌كند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاكید بر حفظ وحدت مردم در عرصه‌های مختلف، تاكید كرد: مردم نباید هیچگاه رابطه خود را با رهبری و مراجع عظام كم رنگ كنند، زیرا موعظه‌ها و رهنمودهای آنان مردم ثمره ای جز سعادت برای آنها و نظام اسلامی نخواهد داشت.

وی پاسداری از نظام و انقلاب را از مهمترین وظایف مردم به خصوص نیروهای مسلح عنوان و بیان كرد: نیروهای مسلح وظیفه دارند با نفوذ بیگانگان به كشور جلوگیری كند و فعالان در این حوزه هیچ‌گاه اجازه نفوذ به بیگانگان و ضد انقلاب را نخواهند داد.

علوی گرگانی با بیان اینكه در گذشته همواره سعی می‌شد از وحدت مردم و روحانیت جلوگیری شود، تصریح كرد: به بركت انقلاب اسلامی رابطه نزدیك روحاینت و مردم هر روز بیشتر می‌شود و جامعه اسلامی از بركات آن بهره می‌برد.

وی در پایان گفت: خداوند همواره مومنان را با اشكال و عناوین مختلف در معرض آزمایش قرار داد و در این میان تنها كسانی پیروزند كه رضای خداوند را بعنوان آخرین هدف و خواسته خود دنبال می‌كنند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcf.ydmiw6dy1giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما