?>?> بهره‌گیری از منویات رهبری و مراجع در ایام انتخابات | قم نیوز
سه شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : 3759
آیت‌الله علوی گرگانی عنوان کرد:

بهره‌گیری از منویات رهبری و مراجع در ایام انتخابات

قم نيوز : قم نیوز: استاد حوزه علمیه قم با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی گفت: باید ببینیم رهبر معظم انقلاب و مراجع چه رهنمودهایی دارند تا به آنها گوش دهیم و پیام رهبر معظم انقلاب را به افراد زیردست خود برسانیم.
بهره‌گیری از منویات رهبری و مراجع در ایام انتخابات
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: عمل شما، عمل نیمه روحانی است چون کسی که نماینده ولی فقیه می‌شود نیمه روحانی است و هر کس نمی‌تواند این کار را تقبل کند مگر کسی که واجد شرایط باشد یعنی کسی که می‌خواهد روحانی شود باید خصوصیات انبیا را داشته باشد.

وی با اشاره به آیات متعدد قرآن کریم گفت: اگر با قرآن آشنایی داشته باشید و نگاهی به آیات بیندازید خواهید دید که خداوند هر پیامبر را چگونه معرفی و بیان کرده است که در رسیدن به مقصد چقدر آسیب دیدند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به زندگی نوح پیامبر(ع) بیان داشت: حضرت نوح(ع) یکی از انبیای بزرگ است و در میان انبیا از امت خود زجر و آسیب فراوان دید اما دست از هدف نکشید.

وی تصریح کرد: عمر کوتاه است و نفس‌ها و قدم‌ها هر چه پیشتر می‌رود به مرگ نزدیک‌تر می‌شود پس باید آرزوهایتان را کم کنید و بیشتر یاد مرگ باشید.

آیت‌الله علوی گرگانی تواضع را یکی از خصوصیات انبیای الهی و به ویژه حضرت نوح(ع) دانست و افزود: خدا نگاه به ظاهر آدم نگاه نمی‌کند بلکه به دل او نگاه می‌کند شاید افرادی باشند که به ظاهر نزد شما پایین مرتبه باشند، اما نزد خدا جایگاهی ویژه دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سوره هود اظهار کرد: ارتقاء سمت و رسمیت پیدا کردن خوب است اما طوری باشید که وجودتان نمای رهبری و ولی فقیه باشد کما اینکه رهبری به گونه‌ای است که وجودشان نمای امام زمان(عج) است.

این مرجع تقلید بیان داشت: شرایط امروز کشور از دو جنبه درون مرزی و برون مرزی حائز اهمیت است؛ جنبه درون مرزی در پیش بودن انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی است و باید دید مردم چه می‌کنند، باید وظایف داخلی و درونی را بدانیم و ببینیم رهبر معظم انقلاب و مراجع چه رهنمودهایی دارند، گوش بدهیم و پیام رهبر معظم انقلاب را به افراد زیردست خود برسانیم.

وی ادامه داد: بخش دیگر شرایط کشور، ماموریت برون مرزی است به این معنا که دشمن بیرون نشسته و برای ما خواب می‌بیند پس ما هم نباید منفعل باشیم بلکه هوشیار و بیدار باشیم تا اگر دشمن خواست طمعی به کشور ما داشته باشد بتوانیم با آن مقابله کنیم، دشمن باید بداند ما بیدار هستیم و نماد آن هم وحدت و اتحاد ماست.

آیت‌الله علوی گرگانی مهم‌ترین ماموریت ملت و کشور را وحدت دانست و افزود: اگر ملت مانند مشت، واحد شوند دشمن نمی‌تواند کاری کند اما اگر بین ما جدایی و تفرقه انداخت، خود نیز وارد گود شده و به هیچ کدام از ما رحم نمی‌کند و سرمایه ما را که همان دین است، به یغما می‌برد.

وی در پایان تاکید کرد: تنها رمز موفقیت و سیطره بر دشمن، وحدت، اتحاد و همبستگی است و باید همه ما ملت واحده برای دشمنان باشیم.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcf.tdmiw6de1giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما