يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 31261
منبع : روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی قم
رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم:

نظام صنفی کشاورزی قم باید تقویت شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: نظام صنفی کشاورزی در استان قم باید تقویت شود و این موضوع در دستور کار این سازمان قرار دارد.
نظام صنفی کشاورزی قم باید تقویت شود
به گزارش قم نیوز، محمدرضا طلایی اظهار داشت: وزیر جهاد کشاورزی طی مکاتبه با معاونین، روسای سازمان جهاد کشاورزی استانها، مدیران موسسات و سازمان‌های مجموعه وزارت جهاد کشاورزی، اعتبار پروانه فعالیت نظام صنفی کشاورزی به عنوان مدرک معتبر شغلی را ابلاغ کرد.

وی افزود: در این نامه به مواردی همچون بهره گیری از امکانات لازم برای تقویت فنی و علمی نظام‌های صنفی و به منظور حضور فعال و موثر و بهره‌مندی از نظرات آنها در بخش کشاورزی، حضور نمایندگان نظام‌های صنفی کشاورزی در مجامع، شوراها، جلسات و کارگروه‌های تخصصی بخش کشاورزی اشاره شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: در این مکاتبه وزیر جهاد کشاورزی همچنین بر وظایف نظام صنفی کشاورزی در مسیر نظم بخشی به کشاورزان و مشاغل بخش، ایجاد امکان برای ساماندهی و برنامه‌ریزی تولید، نظارت بر اجرای مقررات فنی و رعایت الگوی کشت، ساماندهی آمار منابع و تولید کشاورزی و فراهم‌سازی زمینه عضویت بهره برداران و تولیدکنندگان بخش در نظام صنفی کشاورزی تاکید شده است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccsiq1.2bqse8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما